رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون شیوع ویروس جهش یافته کرونا در ۲۰ استان کشور گزارش شده و روز به روز شیوع این بیماری در حال افزایش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تاکنون شیوع ویروس جهش یافته کرونا در ۲۰ استان کشور گزارش شده و روز به روز شیوع این بیماری در حال افزایش است.

او افزود: با ورود ویروس جهش یافته به استان، تمامی موارد ابتلا به کرونا، از نوع جهش یافته تلقی می‌شود.


بیشتر بخوانید


جزایری با اشاره به تاکید وزارت بهداشت به همه استان ها، بویژه استان‌های همجوار با خوزستان، بر تمرکز کار‌ها و برنامه‌ها بر کاهش، کنترل و مدیریت اپیدمی کووید ۱۹ اضافه کرد: غلبه بر بیماری کرونا، همکاری و همراهی مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، محدود کردن تردد‌ها و خودداری از شرکت در تجمعات را می‌طلبد.

او ادامه داد: با توجه به ابتلای کودکان و جوان تر‌ها به نوع جهش یافته ویروس کرونا، به خانواده‌ها توصیه می‌شود برای خرید شب عید با حداقل اعضای خانواده در بازار حضور پیدا کنند.

جزایری گفت: خودرو‌ها در مبادی ورودی و خروجی به استان خوزستان کنترل می‌شود لذا از سفر و پذیرش مهمان از این استان خودداری کنید تا بتوانیم شیوع بیماری کرونا در نوروز ۱۴۰۰ را کنترل کنیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار