سخنگوی باشگاه استقلال گفت: هروویه میلیچ چه به ایران بازگردد چه باز نگردد ما موظف هستیم مطالبات او را پرداخت کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال تهران در خصوص عقد قرارداد با فرهاد مجیدی سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: با مجیدی قرارداد ۲ سال و نیمه منعقد شده است.

او درباره بازگشت هروویه میلیچ گفت: میلیچ بازیکن ما است و طبق قرارداد چه او به ایران بازگردد یا بازنگردد باید مبلغ قرارداد او را پرداخت کنیم. ما در هیئت مدیره مصوبه داشتیم که پول میلیچ خیلی زود پرداخت شود و به دنبال رفع مشکلات هستیم.


بیشتر بخوانید


سخنگوی باشگاه استقلال درباره دستیاران فرهاد مجیدی گفت: هنوز حضور قربانی، مصطفوی و دیگر نفراتی که نام برده می‌شود در استقلال قطعی نیست. مجیدی پیشنهاد‌های خود را به باشگاه داده و ما در تلاش هستیم مقدمات حضور این نفرات را در کادرفنی فراهم کنیم. امیدوارم طرف یکی، ۲ روز آینده تکلیف کادرفنی مشخص شود تا در برابر فولاد کادرفنی جدید روی نیمکت قرار بگیرند.

او افزود: در تلاش هستیم تا هرچه زودتر پنجره نقل و انتقالات را باز کنیم تا برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید مشکلی نداشته باشیم. تا به اینجا با یکی، ۲ بازیکن قرارداد امضاء کرده ایم و با ۲ بازیکن دیگر در حال مذاکره هستیم، اما هنوز قطعی نشده است. ۲ بازیکنی که جذب شده اند با نظر مستقیم محمود فکری سرمربی سابق استقلال بوده است. البته تا جایی که در جریان هستم، مجیدی نسبت به جذب بازیکنان جدید رضایت خود را اعلام کرده است.

نظری درباره اینکه گفته می شود ۴ بازیکن تاثیرگذار در تیم استقلال باعث تعویق در قرارداد مدیران باشگاه با مجیدی شده بودند؛ بیان کرد: خیر چنین موضوعی صحت ندارد.

او درباره کم کاری برخی بازیکنان در زمان فکری گفت: به نظرم کارشناسان در این باره نظر بدهند.

نظری در پایان خاطر نشان کرد: از زحمات فکری  تشکر می‌کنم، اما به هر حال کار به سمتی پیش رفت که نتوانستیم با او ادامه دهیم و پایان همکاری با رضایت ۲ طرف بود. فکری و سایر اعضای کادرفنی سابق بقیه طلب خود را بخشیده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار