رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : آرامش و امنیت کشور را همواره مرهون و مدیون خون شهدای والامقام و از جان‌گذشتگی ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها هستیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : زحمات برخی از افراد به یادماندنی است، از خودگذشتگی و ایثار این عزیزان این گونه است و همواره ماندگار خواهد بود.

او گفت : چه بسا جهاد مدافعان سلامت هم در آینده نمود پیدا خواهد کرد و ارزش واقعی آن معلوم خواهد شد. در آینده مشخص می‌شود چه زحمات و از جان گذشتگی‌ها در حفظ سلامت و جان مردم توسط مدافعان سلامت صورت گرفته است و لازم است همواره قدر شناس این زحمات باشیم.

مرادی افزود: با توجه به شرایط بیماری کووید ۱۹ امکان تقدیر از تمام افراد جامعه ایثارگران شاغل در دانشگاه وجود ندارد و مراسم امروز تقدیری نمادین از تمام زحمات این عزیزان است.

او افزود: زنان نقش محوری در خانواده و پیشرفت و موفقیت افراد خانواده و در نهایت جامعه ایفا می‌کنند. کار و تلاش بانوان تلاشی مضاعف است و موفقیت هر فرد به طور قطع به دلیل وجود و همراهی یک همسر و مادر خوب می‌باشد و ما باید همواره قدردان زحمات مادران باشیم.

شاکری مدیر امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: عزت، اقتدار و امنیت امروز نظام جمهوری اسلامی در سایه خون‌های پاک شهدا و ایثار جانبازان و صبر و ایستادگی خانواده معظم آنهاست.

او افزود: جامعه ایثارگری شاغل در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه حدود ۲ هزار نفر هستند که در بخش‌های مختلف دانشگاه در حال فعالیت است.

شاکری گفت: از این تعداد ۷۱۱ نفر فرزند شهید، پنج نفر همسر شهید، ۲۴۶ نفر خواهر و برادر شهید، ۳۲۶ نفر فرزند جانباز و آزاده و ۱۴۰ نفر جانباز، ۱۶ نفر آزاده و ۵۲۸ نفر نیز رزمنده هستند و سه نفر نیز از مدافعان حرم می‌باشند که یک نفر آن‌ها نیز جانباز است.

مدیر امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با نگاه ویژه‌ای که رئیس دانشگاه علوم پزشکی به جامعه ایثارگری این دانشگاه داشته است. اقدامات بسیار خوبی برای این عزیزان انجام شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.