فرمانده انتظامی بافق گفت: در ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۲۰ درصدی سرقت در شهرستان بودیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، طولابی نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان بافق در نشست با اصحاب رسانه شهرستان، گفت: با اقدامات همکاران در نیروی انتظامی، در ۱۱ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۲۰ درصدی سرقت روبرو بودیم.

او با بیان اینکه در تصادفات جرحی هم کاهش ۸۰ درصدی تلفات فوتی را شاهد بودیم، افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی ما فضای مجازی و نبود سواد رسانه در بین خانواده هاست.

فرمانده انتظامی بافق از خانواده‌ها خواست تا در فضای مجازی مراقب فرزندان خود باشند و سواد رسانه‌ای خود را ارتقاء دهند.

چمران بهار لوئی، دادستان بافق همچنین در این نشست با بیان اینکه یکی از وظایف ما پیشگیری از وقوع جرم و تعقیب مجرم است، گفت: در فضای مجازی قلم دست اصحاب رسانه است و به همین منظور باید برای ابهام زدایی و پیشگیری از وقوع جرم به ما کمک کنند.

او با اشاره به اینکه فضای مجازی کماکان رصد می‌شود، افزود: اعضای شورای تامین برای رعایت حق و حقوق کارگران در تلاش هستند و به همین منظور بسیاری از مشکلات معدنی و کارگران مکاتبه و پیگیری شده است.

بهارلوئی بر ضرورت مطالبه گری سازنده به همت رسانه‌ها و مطبوعات شهرستان تاکید کرد.

ضرورت ارتقاء سواد رسانه شهروندان به ویژه در بحث خرید‌های اینترنتی و اطلاع رسانی بیشتر اصحاب رسانه در این باره، از دیگر مواردی بود که در نشست مشترک اصحاب رسانه با دادستان، پلیس فتا، نیروی انتظامی و رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار