شکرالله سلمان زاده گفت: جنوب غرب خوزستان در شرایط سختی از لحاظ بیماری کرونا قرار دارد و برای مقابله با این بیماری به همکاری سران عشایر نیاز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در نشست مشترک فرماندهان سپاه پاسداران و روسای دانشکده علوم پزشکی با سران عشایر شهرستان گفت: در شرایط خطرناکی از بیماری کرونا قرار داریم و برای مبارزه با این بیماری به کمک همه مردم به ویژه سران عشایر و متنفذین نیاز داریم.

او افزود: بیماری کرونا را باید بسیار جدی و خطرناک تلقی کرد و از همه به ویژه بزرگان و سران عشایر می‌خواهیم  در این شرایط حساس،   ما را یاری کنند و هرکدام از شما یک ستاد کرونا تشکیل دهد

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به فعالیت طرح شهید سلیمانی در جنوب غرب خوزستان گفت:در این طرح سپاه و هلال احمر نقش پر رنگی داشته و بیشترین ارکانی بوده که به یاری کادر درمان شتافت.

سلمان زاده افزود: سخت ترین کار در حوزه درمان تغییر رفتار مردم در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا است که امیدواریم با کمک شما شیوخ بزرگوار بتوانیم این بیماری را کنترل و در طرح شهید سلیمانی همکاری خوبی با هم داشته باشیم .

او تصریح کرد: راهکار اصلی مبارزه با کرونا طرح شهید سلیمانی است زیرا طرح بسیار جامعی است و در آن هم نظارت ،هم کنترل و جود دارد و از قشر ضعیف جامعه حمایت می کند.

سرهنگ عساکره مشاور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان نیز در این نشست گفت: متاسفانه چندین هفته است که در ابتلا به کرونا روند افزایشی داریم لذا لازم است تا دست بدست هم دهیم تا با کمترین خسارت و کمترین تلفات این روند را پشت سر بگذاریم.

او افزود: این نشست به دستور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان و با همکاری دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شده است تا سران و شیوخ عشایر را درمبارزه با کرونا به یاری بگیریم.

سرهنگ عساکره در ادامه گفت: از سران و بزرگان عشایر می‌خواهیم در نشست با عشیره خود آنان را به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشویق و ترغیب کنند.

علی خدادای، مدیرکل جمعیت هلال احمر استان خورستان هم گفت: استان خوزستان از لحاظ ویروس کرونا در شرایط سختی به سر می برد و نگران کننده است ، و برای کنترل این بیماری نیاز به همکاری و همیاری شما سران عشایر و شیوخ شهرستان داریم .

یلالی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز گفت:هم اکنون جنوب غرب خوزستان در سخت ترین شرایط خود از لحاظ بیماری کرونا قرار دارد .

او افزود:با کمک سران عشایر می توانیم از اجتماعات جلوگیری کنیم و از خانوارهایی که بیمار کرونایی دارند حمایت کنیم که بتوانند این دوران سخت را با کمترین هزینه ها سپری کنند .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.