سعیدی:

قرار نیست تمام معضلات جهان اسلام را در قالب پیشنهاد‌های بودجه‌ای حل کنیم/ بودجه سیال است

نماینده چابهار با بیان اینکه قرار نیست تمام معضلات جهان اسلام را در قالب پیشنهاد‌های بودجه‌ای حل کنیم، گفت: جدیداً در مجلس پی هر حکمی می‌نویسیم «موظف» است، در حالی که بودجه سیال است.

به گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، معین الدین سعیدی نماینده  چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی نوبت عصر امروز و در جریان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ تذکر داد: قرار نیست تمام معضلات جهان اسلام را در قالب پیشنهاد‌های بودجه‌ای حل کنیم و لازم است به سمت کیفی‌سازی پیشنهادها در حرکت باشیم. مسئله‌ای جدیداً در مجلس ایجاد شده که پی هر حکمی می‌نویسیم «موظف» است. بودجه سیال است و باید انعطاف پذیری داشته باشد تا به دولت اختیاری هم داده شود تا با شرایط روز تصمیم بگیرد.

وی افزود: اعضای کمیسیون تلفیق و سازمان برنامه و بودجه مصوباتی داشتند که با بررسی این بند‌ها به نتیجه رسیدند. چه خوش است حال مرغی که قفس ندیده باشد/ چه نکوتر آنکه مرغــی ز قفـس پریده باشد/ پـر و بـال ما بریدند و در قفـس گشـودند/چه رها چه بسته مرغی که پرش بریده باشد. ما این چنین پر و بال دولت را کاملاً می‌بریم و چند ماه دیگر که به فضل الهی دولت جوانان حزب اللهی خواهد آمد، با مشکل مواجه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار