رئیس دادگستری شهرستان میبد گفت: با توجه به شرایط کرونا دراین دوره از انتخابات قرار است تعداد صندوق‌های سیار در شهرستان میبد افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، اولین جلسه شورای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی با رویکرد تبین و جمع‌بندی اطلاعات موجود برای برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم در دادگستری شهرستان میبد برگزار شد.

علیرضا حسین بیگی، رئیس دادگستری شهرستان میبد با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا گفت: برای برگزاری انتخابات سالم، پرشور و با حضور حداکثری به هماهنگ عمل کردن همه ارگان‌ها نیاز داریم.

او افزود: در این جلسه موضوع تأیید صلاحیت کاندیداها، نحوه برگزاری انتخابات با حضور حداکثری با کمترین تخلف و جرائم و تعیین محل ستاد‌های انتخاباتی در نقاط با بار ترافیکی کمتر بررسی شد.

بیگی اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونا دراین دوره از انتخابات قرار است تعداد صندوق‌های سیار در شهرستان میبد افزایش یابد.

حسین بیگی با اشاره به اصلاح ماده ۳۵ قانون انتخابات نیز گفت: طبق ماده ۳۵ که در دوره‌های قبل اقوام و خویشاوندان کاندیدا‌ها نمی‌توانستند پای صندوق‌های اخذ رأی باشند این قانون اصلاح شده و موانع برداشته شده که هیئت نظارت و اجرایی می‌توانند این موضوع را مدیریت کنند.

رئیس دادگستری میبد تصریح کرد: برای اعلام نتیجه واحد به استان و جلوگیری از تغییر، باید استعلام جامع از کاندیدا‌ها صورت گیرد و مشکلات دوره‌های قبل نیز به خوبی رصد شود.

حسین بیگی خاطرنشان کرد: برای برگزاری یک انتخابات خوب در شهرستان میبد با رعایت نظم و امنیت کافی برای کاندیدا‌ها و رأی‌دهندگان باید همه جوانب مورد توجه باشد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار