رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: ۶ باشگاه ورزشی به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های ستاد پیشگیری از کرونا در این شهرستان پلمب شدند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، علی رضایی‌شکیب رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان  روز چهارشنبه با بیان اینکه  ۶ باشگاه‌ ورزشی از شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا سرپیچی کردند گفت: اکیپ‌های بازرسی اداره ورزش و جوانان آبادان این باشگاه های ورزشی متخلف را تعطیل کردند.

او افزود: باشگاه‌های بدنسازی ایران زمین، اکسیژن ۲، اوج و المپیک واقع در کوی امیرکبیر و باشگاه‌های بدنسازی سیب سبز و رهام آبادان واقع در احمدآباد با همکاری مقام قضایی و پلیس نظارت بر اماکن عمومی آبادان امروز تعطیل شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: پیرو اطلاعیه اداره کل ورزش و جوانان آبادان و ستاد کرونای شهرستان مبنی بر تعطیلی تمامی باشگاه‌های دولتی و خصوصی تا اطلاع بعدی،‌ بازرسی اماکن ورزشی آبادان روزانه تا عادی شدن شرایط ادامه دارد و با متخلفان برخورد جدی و قانونی می‌شود.

رضایی‌شکیب بیان کرد: برخی باشگاه‌های ورزشی با این باور که ورزشکاران به کرونا مبتلا نمی‌شوند از شیوه‌نامه‌های بهداشتی سرپیچی می کنند.

۴۳ هیات و ۷۱ باشگاه ورزشی در آبادان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.