دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) درباره اقدامات نهاد در راستای محرومیت زدایی کشور توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مسکنی دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در هفتمین نشست ملی استان‌ها و شهرستان‌های هدف اظهار کرد: از سال ٩٧ شروع کردیم قرارگاه‌های محرومیت زدایی سه نقطه از ایران را فعال کردیم.

او با بیان اینکه این مناطق کلات خراسان رضوی، آق قلا، سرپل ذهاب، سیستان و بلوچستان، چورام استان یاسوج بود، گفت: در چورام گروه‌های جهادی خواستند بدون ارتباط با دولت مشکلات منطقه را حل کنند، اما شکست خوردیم.

مسکنی ادامه داد: در کلات به سراغ دولت رفتیم و ۶٣ درصد در این زمینه موفق بودیم.

او با بیان اینکه در آق قلا به سراغ حاکمیت رفتیم و ٨٠ درصد پیشرفت داشته ایم، گفت: برای شهرستان‌ها مدلی با ترکیب دولت، مردم و حاکمیت طراحی کردیم.

مسکنی با بیان اینکه در اردیبهشت ٩٨، ١٠ استان نصیب ما شد که در آن تقسیم کار کنیم و کار جهادی انجام دهیم، ادامه داد: تیم‌های مختلفی اقداماتی انجام دادند و در ۴٧ شهرستان حضور یافتیم.

او تصریح کرد: در ۵ عرصه مشکلات شهرستان را پیدا کردیم و کارگروه آسیب‌های اجتماعی، اشتغال، درمان، آموزش و عمران فعال شد و مسئله‌ها در حوزه کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم شدند.

مسکنی با بیان اینکه در حوزه رسانه و فعالیت رسانه ای، اشتغال، مدل پیشرفت، آسیب‌های اجتماعی و تامین منابع کلاس‌هایی برای جهادگران برگزار شد، گفت: یگان ما در خدمت است و بخشی از مسائل کشور با کمک ما حل می‌شود، ما در کنار همه ارگان‌ها هستیم.

او بیان کرد: شهادت بچه‌های جهادی مطالبه ماست و درحال حاضر در کمیسیون مجلس گیر کرده است و درحال پیگیری است.

بیشتر بخوانید

لزوم یکپارچه سازی مسئولین در راستای فعالیت های جهادی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
این قرارگاه ها باید روی مجلس فشار حداکثری بیاورند تا قانون های شفاف و مناسب تصویب و اجرا شود مشکل ریشه ای حل شود این گروه ها می توانند چند درصد مشکلات را حل کنند
آخرین اخبار