نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی یک رسالت اسلامی و دینی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: درختکاری و حفظ و حراست از درخت و منابع طبیعی در جامعه نهادینه و فرهنگسازی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهامحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آیین نمادین کاشت یک اصله نهال در شهرکرد با اشاره به ضرورت حفظ و حراست از منابع طبیعی و محیط‌زیست اظهار داشت: درختکاری و حفظ و حراست از درخت و منابع طبیعی در جامعه نهادینه و فرهنگسازی شود.

او افزود: صیانت از محیط‌زیست و منابع طبیعی یک رسالت اسلامی و دینی است و باید در این امر کوشا باشیم.


بیشتر بخوانید


نکونام اضافه کرد: کاشت یک نهال در آبادانی زمین، توسعه جنگل، فضای سبز، حفظ منابع طبیعی و آبادانی کشور موثر است.

او با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری همه ساله بر حفظ و حراست از منابع طبیعی تاکید دارند ادامه داد: حراست از محیط‌زیست و منابع طیبعی و ضرورت کاشت نهال یک ضرورت است و همه در جهت حفظ و حراست از منابع طبیعی مسئولیت دارند.

سید اسماعیل صالحی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین گفت: همزمان با هفته درختکاری بیش از ۱۴۰ هزار اصله نهال در استان کاشته خواهد شد.

او افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌ها بیشتر به سمت فضای مجازی سوق داده شده است و برنامه‌های این هفته به خصوص کاشت نهال با جمعیت اندک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار