شهید همت: خط سومی وجود ندارد، راه ما امامت و حزب الله است

فرزند شهید همت بخشی از سخنان پدرش درباره امام و ولی فقیه را در صفحه مجازی خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید محمد ابراهیم همت معلم و یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران بود که در ۱۷ اسفند ۱۳۶۲ در منطقه جزیره مجنون به شهادت رسید. محمد مهدی همت فرزند شهید همت پستی را از بیانات پدرش در صفحه فضای مجازی خود منتشر کرد و تاکید ویژه‌ای به حفظ امامت و خط حزب الله داشت.

در همین راستا محمد مهدی همت، متنی را به شرح ذیل منتشر کرد:

"آموزگار بسیجی شهید حاج محمد ابراهیم همت فرمانده محبوب لشکر ۲۷ محمد رسول الله: ما امروز، در جامعه‌ی انقلاب اسلامی، دو روند بیشتر نداریم؛ امامت و امت. امامت و حزب اللّه، والسلام! خط سومی هم نداریم.


بیشتر بخوانید


در این روند، در این قانون و در این چارچوب، اطاعت محض از دستور‌های ولایت؛ در جایگاه مظهر فکری عقیدتی، و عامل انسجام روحی و معنوی برای یک مؤمن و انسانِ حزب اللّه باید محسوب شود. لذا، امام عزیز و، ولی فقیه دستور فرموده؛ الی بیت المقدس! [یعنی] تا بیت المقدس باید جنگید؛ و در راه رسیدن به بیت المقدس، خط رهبری و ولایت، به ما یک راهنمایی روشنگرانه هم ارائه داده.

در اینجا خط رهبری؛ به عنوان فرمانده کل قوا، به حرکت ما روند درست را نشان می‌دهد. چطور؟ به این ترتیب که رهبری می‌گوید راه الی بیت المقدس شما از کجاست؟ از کربلا!

کتاب به روایت همت، جلد دوم، درس گفتار۲۰، ص۸۴۳"

انتشار بیانات شهید همت درباره امام و ولایت

انتهای پیام/

برچسب ها: شهید همت ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
درودخدابرشهیدان وامام شهیدان
آخرین اخبار