نیرو‌های آمریکایی ۲۵ تروریست را از سرزمین‌های عراق به سوریه منتقل کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزارس سانا، نیرو‌های آمریکایی ۲۵ تروریست را از سرزمین‌های عراق به حومه دیرالزور سوریه منتقل کردند؛ اقدامی که در چارچوب سرمایه گذاری‌های واشنگتن در زمینه تروریسم و طولانی شدن جنگ سوریه قلمداد می‌شود.

برخی منابع ویژه به خبرنگار خبرگزاری سانای سوریه در حسکه اعلام کردند ۲۵ عنصر داعشی از سرزمین‌های عراقی در تاریخ بیست و هشتم ماه گذشته با حمایت نیرو‌های امریکایی وارد روستای «السحل» در ناحیه مرکدا در حومه جنوبی حسکه شدند.

این منابع اعلام کردند این تروریست‌ها از طریق دو خودروی زرهی نیرو‌های آمریکایی به پایگاه «کمپ البلغار» در شرق شهر الشدادی در حومه جنوبی حسکه شدند و از آنجا به استان دیرالزور منتقل شدند.

بر اساس این گزارش، این منابع با اشاره به اینکه یکی از این تروریست‌ها خلیل فاطر حسون ملقب به «ابی حذیفه» بوده است، خبر دادند که نیرو‌های آمریکایی قصد دارند به منظور پذیرش و گردآوری تروریست‌هایی که از عراق به خاک سوریه منتقل می‌شوند، چند نقطه به شکل اردوگاه‌های کوچک احداث کنند تا اینگونه با مجهز کردن این افراد به تسلیحات از آن‌ها برای انجام عملیات علیه ارتش سوریه، مجتمع‌های مسکونی و بویژه جاده‌های در امتداد بیابان سوریه استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار