بیش از ۲۰۰ تن اقلام احتکاری و قاچاق در ملایر کشف شد

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲۱۵تن اقلام احتکاری و قاچاق به ارزش ۴۳میلیارد ریال در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان گفت : ۲۱۵تن اقلام احتکاری و قاچاق به ارزش ۴۳میلیارد ریال در شهرستان ملایر کشف شد.

او افزود:به منظور  شناسایي و برخورد قانوني با افراد سودجو و محتکر، ماموران پاسگاه انتظامي بخش "سامن" شهرستان ملایر به همراه ماموران پليس اطلاعات و اداره تعزيرات در بازدید از یک انبار، ۱۱ تن و ۴۰۰کيلو گرم برنج احتکار شده را  به ارزش ۲ ميليارد و ۲۸۰ميليون ريال کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه افزود: همچنین ماموران انتظامی در بازدید دیگر  ازیک فروشگاه ۱۹۳ تن و ۸۵۰ کيلو گرم برنج به ارزش ۳۰ ميليارد و ۸۷۷ ميليون ريال ، ۵ هزار و ۹۵۷ ليتر روغن خوراکی به ارزش ۵۳۰ ميليون ريال  و ۲هزار و ۲۰۵ کيلو گرم شکر به ارزش ۲۲۰ ميليون ريال کشف کردند.

فرمانده انتظامي استان در ادامه بیان داشت: در این بازدید ها همچنین ۲ هزار و ۳۷۵کيلو گرم گردوي قاچاق نیز از يک انبار در يک روستا به ارزش يک ميليارد و ۱۹۰ ميليون ريال کشف شد.

سردار امیری افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی کالاهای احتکاری کشف شده ۴۲ ميليارد و ۹۹۰ ميليون ريال برآورد شده است که در اين ارتباط ماموران پلیس يک فروشگاه را  پلمب و  ۳  محتکر را هم با تشکیل پرونده به مراجع قانونی تحويل دادند.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه بیان داشت: برخورد با محتکران و افرادي که بخواهند مايحتاج ضروری مردم را بدون مجوز قانونی نگهداری کنند در دستور کار نيروی انتظامی استان قرار دارد

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.