ربیعی گفت: منطقه ۱۶ تنها یک محل نیست بلکه حوزه تمدنی به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ربیعی سخنگوی دولت در آئین افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۶ که عصر امروز برگزار شد اظهار کرد: منطقه ۱۶ تنها یک محل نیست بلکه حوزه تمدنی به شمار می‌رود، تاریخ ادبیات سیاسی ایران به شمار می‌رود و شاید مهمترین شعر انقلابی دهه پنجاه همان شعر من بچه جوادیه هستم است.

ربیعی ادامه داد: در این منطقه آدم‌ها بسیار شبیه یکدیگر هستند و هویت‌هایی مانند یکدیگر در اینجا زندگی می‌کنند خانه‌های این منطقه پر از عاطفه و داستان هستند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه از دو منظر می‌خواهم درباره این محله ها بگویم گفت: زندگی شهری بسیار بی‌هویت شده است و محله گرایی در معماری شهری باید بروز پیدا کند. باید بگویم که چه بر آنان گذشته و باید برایش فکری کرد.

وی ادامه داد: در این منطقه افراد برای یکدیگر حرکت کردند و پشت یکدیگر بودند و امروز هم در شرایط کنونی بسیاری از آدم‌ها مانند غریبه به یکدیگر طعنه می‌زنند و ما به احیای روح در جامعه شهری احتیاج داریم.

ربیعی با اشاره به پروژه‌های امروز گفت: مردم با هر کاری که برایشان انجام دهید در این مناطق سپاسگزار هستند و من به عنوان یک بچه جوادیه به شهردار تهران خوشامد می‌گویند که در این منطقه حضور پیدا کرده است و همواره با افتخار می‌گویم که بچه جوادیه هستم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار