رهبر انقلاب:

جوانان پر انگیزه کشور را از آنچه هستیم به آنچه می خواهیم، می رسانند

رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی های خود به طی شدن فاصله آنچه هستیم و آنچه باید باشیم توسط جوانان باانگیزه کشور اشاره کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی مردم ایران می‌گذرد. طی این چهل و اندی سال و پس از حاکمیت انقلاب اسلامی در ایران، کشورمان با انواع دشمنی‌ها و کینه توزی‌های دشمنان قسم خورده انقلاب و ایران روبه‌رو شده است. از تحمیل یک جنگ نابرابر برای به زانو درآوردن کشورمان تا اِعمال تحریم‌های ظالمانه و فلج کننده برای جلوگیری از پیشرفت‌های ایران عزیز.

اما با وجود همه این کارشکنی‌ها و آتش افروزی‌ها، ایران اسلامی به راه خود که همانا اقتدار و عزت و سربلندی در جهان است ادامه می‌دهد؛ راهی که بدون تردید باید بخش اعظم آن توسط جوانان پرشور و میهن پرست ادامه پیدا کند.


بیشتر بخوانید


در همین باره رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی‌های خود در ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۷ فرمودند: «فاصله میان باید‌ها و واقعیت‌ها، همواره وجدان‌های آرمان‌خواه را عذاب داده و می‌دهد، اما این، فاصله‌ای طی‌شدنی است و در چهل سال گذشته در مواردی بار‌ها طی شده است و بی‌شک در آینده، با حضور نسل جوان مؤمن و دانا و پُرانگیزه، با قدرت بیشتر طی خواهد شد.»

این فاصله توسط نسل جوان مؤمن و دانا و پُرانگیزه طی خواهد شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۰۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
لبیک یا سیدی . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار