شمس الهی از انعقاد تفاهم نامه آموزشی و پژوهشی با دانشگاه ایلام خبر داد و گفت: شرکت گاز برای کیفی سازی خدمات از فن آوری‌های نوین استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  عباس شمس اللهی با بیان اینکه در سال آینده عملیات اجرایی پروژه‌های گازرسانی در استان به اتمام می‌رسند، گفت : شرکت گاز استان در جهت کیفی سازی خدمات، استفاده از فناوری‌های نوین و افزایش رضایتمندی از خدمات خود، برنامه‌های مدونی طراحی و در دست اقدام دارد که به مرور زمان اجرایی می‌شوند.

او ادامه داد: در راستای تحقق اهداف متعالی و سیاست‌های راهبردی خود می‌بایست از ظرفیت‌های علمی، امکانات و آزمایشگاهی دانشگاه ایلام بعنوان یک مرکز پیشرو، نوآور و معتبر علمی به صورت پویا‌تر و موثر تری بهره‌مند شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام رویکرد اصلی این مجموعه را توجه به نیاز‌های واقعی و تعریف پروژه‌های کاربردی دانست و افزود : فعالیت‌های پژوهشی در انجام اقدامات این شرکت بسیار حائز اهمیت بوده و این تفاهم‌نامه در رفع نیاز‌های پژوهشی و تحقیقاتی شرکت گاز استان ایلام انجام و مبادله شده است.

شمس اللهی ابراز امیدواری کرد با برقراری ارتباط منظم، مستمر و سازمان یافته بین صنعت و دانشگاه، ضمن بهبود خدمات، بتوانیم مشکلات و تنگنا‌های موجود را مرتفع کرده و به آبادانی کشور عزیزمان ایران کمک کنیم.

لازم ذکر است که با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام و رئیس دانشگاه ایلام، تفاهم نامه آموزشی و پژوهشی بین دو سازمان تبادل گردید.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.