رکورد دار پرش ارتفاع بانوان:

اگر در مسابقات دو و میدانی رقیب داشتم، رکورد بهتری می‌زدم/ وضعیت محل تمرین در شهرمان بهتر نشده است

ریحانه مبینی درباره رکورد شکنی خود بعد از ۱۳ سال در ماده پرش طول بانوان توضیحاتی را بیان کرد.

ریحانه مبینی، عضو تیم دو و میدانی پلیمر خلیج فارس  در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رکورد شکنی خود بعد از ۱۳ سال در ماده پرش طول اظهار کرد: خدا را شکر در ماده پرش طول توانستم رکورد ملی را به اندازه ۲۰ سانتی متر ارتقا بدهم.

مبینی درباره سطح مسابقات دو و میدانی  داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور اظهار کرد: من روز گذشته در ماده ۳ گام مسابقه دادم و با وجود این که تمرینی نداشتم و یک مرتبه بیشتر نپریدم، اما توانستم رکورد ملی ماده ۳ گام هم بشکنم. البته سارینا ساعدی دوباره رکورد من را شکست.  روز پایانی مسابقات  بدنم خسته بود، اما از آمادگی کافی برخوردار بودم. سطح مسابقات یک مقدار پایین بود و اگر رقیب داشتم، بهتر از این می‌توانستم عمل کنم. تعداد شرکت کننده‌ها زیاد بود و این موضوع باعث شد خستگی بیشتر شود. در مجموع شرایط  خوب بود و ان شاءالله بتوانم در مسابقات بیرون از سال رکورد بهتری بزنم.

انگیزه لازم برای رکورد شکنی در مسابقات را دارم 

او درباره قهرمانی تیم دو و میدانی بانوان پلیمر خلیج فارس گفت: خدا را شکر باشگاه پلیمر امسال خیلی خوب عمل کرد. رحمتی، مدیرعامل باشگاه هیچ چیز برای ما کم نگذاشت و انگیزه لازم برای رکورد شکنی‌ را به ما داده است. من از رحمتی تشکر می‌کنم  که تیم حرفه‌ای تشکیل داد و برای ورزشکاران ارزش قائل است. خدا را شکر ما انگیزه لازم را گرفتیم و امیدوارم توانسته باشم گوشه‌ای از زحمات رحمتی  را جبران کنم.

عضو تیم ملی دو و میدانی درباره مبلغ قرارداد‌ها در مسابقات داخل سالن بیان کرد: مبلغ قرارداد‌ها خیلی خوب بود و اگر ما رکورد می‌شکستیم حدود ۲۶ میلیون تومان دریافت می‌کردیم. این اتفاق برای اولین بار است که  از لحاظ قراردادی در دو و میدانی رخ می‌دهد.

تیم پلیمر خلیج فارس قراردادهای ورزشکاران را تسویه حساب کرد

مبینی درباره این که مبلغ قرارداد لیگ دو و میدانی را دریافت کرده است، گفت: تیم پلیمر خلیج فارس تنها تیمی بود که بعد از گذشت ۲ هفته از مسابقات با دوندگان تسویه حساب کرد.

او درباره اهداف و برنامه‌های بعدی خود اظهار کرد: ما برای مسابقات آسیایی تمرین می‌کردیم که متاسفانه این مسابقات به خاطر شرایط شیوع ویروس کرونا لغو شده اند. اگر مسابقات بین المللی برگزار شوند، به طور حتم برای آن مسابقات آماده می‌شویم. علاوه بر این، رقابت‌های جایزه بزرگ مشهد هم پیش رو داریم که برای آن رقابت‌ها تمرین می‌کنم.

مسئولان فدراسیون دو و میدانی اردوهای خوبی برای من تدارک دیده اند

رکورد دار پرش طول درباره ناراحتی اش از محل تمرین بیان کرد: وضعیت محل تمرین در شهرمان بهتر نشده است، اما مسئولان فدراسیون دو و میدانی لطف کردند و چند اردو برای من در شهر‌های بوشهر و لرستان  تدارک دیدند و توانستم در شرایط بهتری تمرین کنم. به هر حال محل تمرین در شهرمان را به تدریج درست می‌کنند.

مبینی در پایان خاطر نشان کرد: مشکل خاصی نیست و فقط از باشگاه پلیمر خلیج فارس و مربی ام تشکر می‌کنم که من را حمایت کردند تا  به سمت هدف‌های بزرگتر از جمله قهرمانی آسیا بروم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار