ایمان غیاثوند گفت: با وجود شیوع بیماری کرونا از برپایی اردو‌های تیم ملی غافل نبودیم و ملی پوشان در آمادگی کامل به سر می‌برند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، ایمان غیاثوند، مدیر تیم‌های ملی موی تای اظهار کرد: با توجه به شرایط بحرانی یک سال اخیر، هم به صورت مجازی و هم فیزیکی البته با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی اردو‌های مستمر و هدفمند تیم‌های ملی را برگزار کردیم و به قاطعانه باید بگویم که آماده حضور در مسابقات آسیایی، جهانی و داخل سالن هستیم.

غیاثوند توسعه و گسترش موی تای در سطح کشور را بسیار چشمگیر خواند و تصریح کرد: ما کل کشور را به ۸ منطقه تقسیم کردیم و در هر منطقه ۴ استان را قرار دادیم تا با برگزاری مسابقات منطقه‌ای، نفرات منتخب به رقابت‌های کشوری و سراسری که حکم رقابت‌های انتخابی تیم ملی را دارند راه پیدا کنند و اگر شرایط اجازه بدهد اوایل سال آینده این مسابقات را برگزار می‌کنیم تا راه برای ورود مجدد مستعدین به تیم‌های ملی موی تای باز شود.

وی اذعان داشت: به واقع از زمان تصدی جواد نصیری در راس انجمن موی تای و به واسطه ارتباط تنگاتنگ وی با فدراسیون جهانی به عنوان یکی از ۵ نفر اصلی شورای ریاست فدراسیون بین المللی موی تای (ایفما)، موی تای ایران در راستای توسعه و تعمیم در مسیر گسترش قرار گرفته است که حاصل آن رسیدن به قهرمانی آسیا در ابوظبی برای اولین بار در تاریخ و موفقیت در رقابت‌های جهانی ترکیه بود. به خصوص کسب ۲ مدال طلای تاریخی جهان در بخش بانوان که برای اولین بار حاصل شد و حالا از موی تای ایران به عنوان یکی از قطب‌های اصلی دنیا یاد می‌شود. مسلما با این پتانسیل، موی تای در مسابقات داخل سالن آسیا می‌تواند با مدال هایش ضریب اطمینانی برای کاروان ورزش ایران ایجاد کند.

مدیر تیم‌های ملی موی تای توجه به رده‌های سنی پایه و همچنین نگاه ویژه به بخش بانوان را بسیار موثر قلمداد و بیان کرد: توجه به زیرساخت ها، استعدادیابی در رده‌های سنی پایه و شناسایی ورزشکاران مستعد یکی از اهداف عالیه انجمن موی تای طی چند سال اخیر بوده است. همچنین نگرش ویژه به حوزه بانوان و حمایت کامل از ورود بانوان به موی تای دستاورد‌های زیادی برای ما داشته است؛ به طوری که هم نوجوانان و جوانان و هم بخش بانوان نقش انکارناپذیری در قهرمانی موی تای ایران در قاره آسیا و موفقیت در رقابت‌های جهانی داشتند و قطعا این هدفمندی و سرمایه گذاری کماکان در موی تای ادامه دار خواهد بود.

غیاثوند درباره رشد جمعیت موی تای طی ۳ سال اخیر و جذب نیروی انسانی گفت: به واقع با برنامه ریزی های صورت گرفته در استان‌ها طی سال‌های اخیر، ورزشکاران و علاقه‌مندان زیادی جذب موی تای شده اند و ما از این رشد فزاینده نهایت بهره را برده ایم؛ به طوری که در مسابقات آسیایی و جهانی با بیشترین ورزشکار و ملی پوش در تمام رده‌های سنی در هر ۲ بخش آقایان و بانوان شرکت کرده ایم و قطعا در رقابت‌های آسیایی و جهانی سال آینده و به خصوص مسابقات داخل سالن با ترکیبی کامل حضور پیدا خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار