بندری گفت: انتظار دارم متولیان به طور مستمر بازار شهرستان را رصد و با متخلفان برخورد کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون بندری سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌ها و مسائل مهم روزمره ما، توجه به بازار و اتفاقات آن بوده که تاثیر مستقیم بر معیشت مردم و زندگی آنان خواهد داشت.

او افزود: از آنجا که اکثر موارد خرید منزل و خانواده خود را شخصاً انجام می‌دهم به همین دلیل به مدیران دستگاه‌های ذیربط اعلام می‌کنم از شرایط روزانه قیمت‌های اقلام و مایحتاج شهروندان از نزدیک باخبر بوده، بنا براین انتظار دارم متولیان امر به طور مستمر بازار شهرستان را رصد کرده، چرا که در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کم کاری از جانب مسئولان مربوطه با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

بندری بیان داشت: انتظار دیگری که از مدیران دستگاه‌های ذی ربط در بحث تنظیم بازار وجود دارد این است که باتوجه به نزدیک بودن ایام پایانی سال و بازار شب عید نوروز، نظارت و هماهنگی‌های لازم برای تامین مایحتاج و اقلام ضروری شهروندان را به انجام رسانده تا بتوانیم با کمترین نوسان به استقبال سال نو برویم.

  ابراهیم آریازنگنه معاون اقتصادی فرماندار بندر ماهشهر گفت:با هماهنگی‌های صورت گرفته و تلاش مجموعه ستاد تنظیم بازار توانستیم بر برخی نوسانات قیمتی و کمبود‌های اقلامی نظیر روغن و مرغ فائق شویم و اکنون بازار شهرستان به آرامش نسبی رسیده است.

او تصریح کرد: باتوجه به اینکه ایام پایانی سال و بازار شب عید نزدیک میشویم از مجموعه اداره صمت و اتاق اصناف، کشاورزی و دیگر دستگاه‌ها انتظار داریم برای تامین مایحتاج و اقلام ضروری مردم شریف به ویژه اقلامی همچون روغن، شکر، برنج، مرغ، گوشت و میوه اقدامات و تمهیدات لازم را صورت داده تا مجدداً شاهد بروز برخی مشکلات گذشته در بازار شهرستان نباشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.