معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی گفت: نیمی از کلاس‌های درس استان آذربایجان شرقی نیاز به بازسازی و نوسازی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، نجفی معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی در جلسه انعقاد قرارداد احداث ۶ سالن ورزشی و مدرسه توسط خیران در ملکان گفت: پارسال خیران مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی  ۲۰۸ میلیارد تومان برای نوسازی واحد‌های آموزشی مساعدت کردند که در این زمینه جزو استان‌های برتر کشور هستیم.

او گفت: انعقاد تفاهم نامه احداث ۷۷ مدرسه و سالن ورزشی توسط خیران در مدت ۵۸ ماه در شهرستان ملکان در کشور بی سابقه است و این شهرستان رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است.

محمدی فرماندار ملکان هم در این نشست گفت: ۲۵ درصد اعتبار طرح‌های عمرانی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به این شهرستان اختصاص یافته است.

محمدی افزود: امسال ۸۰ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی آموزش و پرورش استان تخصیص یافته بود که ۲۰ میلیارد تومان آن صرف طرح‌های آموزشی این شهرستان شده است.

او گفت: در ۲ ماه گذشته تفاهم نامه ۱۶ طرح خیرساز در ملکان منعقد شده است که این تعداد که شامل ۱۰ باب سالن ورزشی و ۶ باب مدرسه است که در کشور کم نظیر است.

در این جلسه تفاهم نامه ساخت سالن ورزشی ۱۰۰۰ مترمربعی خیر ساز روستای قوشقیه، مدرسه ۶ کلاسه و سالن ورزشی ۱۰۰۰ مترمربعی روستای آقمنار، سالن‌های ورزشی ۱۰۰۰ مترمربعی روستا‌های بنایم و آجر دیزج و سالن ورزشی ۵۰۰ مترمربعی روستای قوزوچی اولن امضا شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.