باشگاه خبرنگاران استان مرکزی گزارش می دهد؛

تیم همیشه میهمان خوشه طلایی و تمرین در خانه دیگران

تیم خوشه طلایی ساوه به دلیل مشکلات زمین چمن خانگی در تهران تمرین می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به دلیل مناسب نبودن زمین چمن شهید چمران ساوه چند وقتی است که خوشه طلایی ساوه نماینده لیگ دسته یکی فوتبال استان مرکزی نه تنها در خارج از خانه بازی‌ها را میزبانی کند بلکه اخیرا مجبور شده تمرینات بازیکنان را هم در خانه دیگران برگزار کند.

حسین پرویزی مدیرعامل تیم خوشه طلایی ساوه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: مجموعه‌ی چمران از امکانات زیرساختی و سخت افزاری مناسب بی بهره است و این ورزشگاه با توجه به حضور تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور نیازمند رسیدگی و توجه مسئولین ورزشی استان است.

تمرین تیم همیشه میهمان خوشه طلایی در خانه دیگران

 پرویزی افزود: متاسفانه کار نگهداری زمین چمن به لحاظ تمرین و بازی تیم به عهده‌ی ما گذاشته شده است در صورتیکه در هیچ جا اینگونه عمل نمی‌شود.

خوشه طلایی ساوه آخرین میزبانی خانگی فصل جدید لیگ یک را ۲ دیماه ۹۹ در هفته ششم رقابت‌های لیگ در ورزشگاه شهید چمران ساوه داشت که میزبان مس کرمان بود و شرایط نامطلوب و وجود ماسه درون زمین چمن این ورزشگاه موجب محرومیت خوشه طلایی از میزبانی در خانه شد.

تمرین تیم همیشه میهمان خوشه طلایی در خانه دیگران

از دست رفتن امتیاز میزبانی در شهر ساوه، لطمات فراوانی را به تیم خوشه طلایی وارد کرده است که انتظار است این موضوع با درایت مسئولین ارشد استان مرکزی محقق شود.


بیشتر بخوانید:

  • وضعیت زمین چمن شهید چمران ساوه در هاله‌ای از ابهام

  • اما و اگر‌های زمین چمن ساوه و سرگردانی تیم خوشه طلایی

  • ورزشگاه عاریتی برای پذیرایی خوشه طلایی از اهوازی‌ها


عابد حقدادی مدیرکل ورزش و حوانان استان مرکزی  هم در گفت و گو با خبرنگار ما  با اشاره به انعقاد قراردادی معادل ۲۵ میلیارد ریالی به منظور بازسازی و مرمت زمین چمن این ورزشگاه گفت: به دلیل نوسانات قیمتی در سال گذشته پیمانکار پروژه حاضر به ادامه همکاری برای مرمت و بهسازی این مجموعه ورزشی نشد و با توجه به محدودیت‌های منابع مالی درخواست فسخ پیمان کرد.

تمرین تیم همیشه میهمان خوشه طلایی در خانه دیگران

حقدادی افزود: نوسانات قیمتی موجب شده است که برای بازسازی این استادیوم ورزشی ۴.۵ میلیارد تومان دیگر تخصیص یابد که برای تامین اعتبار این میزان برآورد مالی نیازمند تخصیص منابع ملی هستیم.

او اضافه کرد: تاکنون حدود ۷۰۰ میلیون تومان منابع مالی به پیمانکار پرداخت شده، اما اقدامات صورت گرفته هزینه‌ای معادل یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در برداشته است.

تمرین تیم همیشه میهمان خوشه طلایی در خانه دیگران

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ابراز امیدواری کرد: از طریق مساعدت فرماندار ساوه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و جذب اعتبارات ملی از سوی نماینده مجلس و تخصیص منابع مالی از محل اعتبارات ارزش افزوده، کار مرمت و بهسازی چمن در سریعترین زمان ممکن انجام شده و مابقی عملیات عمرانی نیز از سال آینده اجرایی شود.

بدنبال شرایط نامساعد زمین چمن ورزشگاه شهید چمران ساوه سازمان لیگ اجازه برگزاری مسابقات در ساوه را منوط به استاندارد سازی وضعیت چمن این مجموعه کرده است.

تمرین تیم همیشه میهمان خوشه طلایی در خانه دیگران

اما این مشکلات موجب کناره گیری کادر تیم خوشه طلایی و بازیکنان نشده و آن‌ها همچنان به تلاش خود ادامه می دهند حتی برای اینکه تیم آمادگی و جنگندگی خود را حفظ کند تمرینات را در خراج از خانه و در شهر تهران برگزار می‌کنند و به برد مقابل حریفان امیدوارند.

بیاتلو سرمربی تیم خوشه طلایی هم در گفت و گو با خبرنگار ما از آمادگی تیم برای پایان نیم فصل و رویارویی با حریفان خبر داد و گفت: استادیوم در هر شهری نماد آن شهر محسوب می‌شود و ظرفیت‌های اقتصادی در ساوه ایجاب می‌کند که ورزشکاران از یک مجموعه‌ی در خور شان برخوردار باشند.

تمرین تیم همیشه میهمان خوشه طلایی در خانه دیگران

بیاتلو افزود: برخوردار نبودن مجموعه‌ی چمران از زیرساخت‌های مناسب ورزشی موجب شده تا تیم خوشه طلایی از حق خود در میزبانی از تیم‌های دیگر در خانه محروم باشد و به تیم همیشه میهمان تبدیل شود.

تمرین تیم همیشه میهمان خوشه طلایی در خانه دیگران

وضعیت ورزشگاه شهید چمران ساوه فصل گذشته هم مشکل ساز شد و حدود دو ماه بازی‌های خوشه طلایی در ساوه برگزار نشد.

خوشه طلایی ساوه اکنون با کسب ۲۰ امتیاز از ۱۵ بازی نیم فصل اول لیگ در رده نهم جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد و امروز سه شنبه در ادامه‌ی رقابت‌ها در ورزشگاه تختی به مصاف تیم خیبر خرم آباد می‌رود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.