رئیس سازمان آتش نشانی سمنان گفت: در یک ماه گذشته ۷۹ مورد حادثه و حریق در این شهر به وسیله ماموران آتش نشانی امدادرسانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید اسمعیل پور رئیس سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه در ماه گذشته ۷۹ مورد حادثه در شهر سمنان رخ داده است، گفت : ۲۸ مورد از این حوادث مرتبط با آتش سوزی بوده است.

اوضمن بیان اینکه  ۵۱ مورد حادثه نیز در یک ماه اخیر در شهر سمنان وقوع یافته  افزود : در این مدت دو هزار و ۳۸۳ تماس با سامانه امداد و نجات آتش نشانی سمنان گرفته شده و مجموعاً ۴۰ ساعت و هشت دقیقه عملیات امداد و نجات صورت گرفته است.

رئیس آتش نشانی سمنان با بیان اینکه بیشترین تعداد فراوانی حوادث حریق با هفت مورد مرتبط با آتش سوزی معابر و ساختمان‌های متروکه، و پنج مورد حریق وسایل نقلیه و همچنین چهار مورد مسکونی بود است، تاکید کرد: بیشترین فراوانی حوادث نیز در وهله نخست حبسی در آسانسور و اماکن با ۳۲ مورد و بعد از آن واژگونی خودرو با هفت مورد بوده است.

اسمعیل پور با بیان اینکه در یک ماه اخیر ۱۲ مورد حادثه آتش سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری سمنان رخ داده است، تاکید کرد: در مجموع حوادث رخ داده یک ماه اخیر در سمنان ۶۹ نفر امداد رسانی شده‌اند.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.