رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت‌های فرسوده شورای اسلامی شهر کرج گفت: به منظور مناسب‌سازی معابر، علمک‌های گاز از مقابل دیوار ساختمان‌های قدیمی جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، خزانه‌دار، رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت‌های فرسوده شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به این که درگذشته صدور پایان کار بدون عقب‌نشینی کامل دیوار‌هایی که علمک‌های گاز ورودی روی آن‌ها نصب شده  است، این نقیصه سبب شده که نتوان مناسب‌سازی را در این معابر انجام داد.

 رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت‌های فرسوده شورای اسلامی شهر کرج افزود: این مهم به شکل ویژه در شهرداری در حال پیگیری است؛ بنابراین با توجه به گفتگو‌های انجام‌شده و نیز تصویب این موضوع در بازآفرینی شهرستان مقرر شد در خصوص عقب‌نشینی این دیوار‌ها و انتقال علمک‌ها به‌پای دیوار جدید مکاتبات لازم با تمامی مناطق برای اجرای این طرح انجام شود.

خزانه‌دار گفت: بر این اساس نماینده شرکت گاز که در جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان کرج حضور داشتند در این خصوص اعلام آمادگی کامل کردند تا آماده هرگونه همکاری با مدیریت شهری در این خصوص هستند.

انتهای پیام/ ر.ن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.