مرحله جدید کلینیک صنعت سیار شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، برگزاری طرح کلینیک صنعت در استان فارس باهدف رفع مشکلات و توانمندسازی واحد‌های صنعتی در راستای جهش تولید انجام و در قالب این طرح واحد‌های صنعتی به صورت رایگان عارضه یابی می‌شوند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این مراسم با اشاره به حمایت‌های این شرکت از صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، اجرای طرح کلینیک صنعت را یکی از برنامه‌های حمایتی این شرکت اعلام و تصریح کرد: در این زمینه امسال برگزاری پنج دوره کلینیک سیار صنعت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی پیش بینی شده است.

احد فتوحی افزود: از ابتدای امسال و در قالب طرح کلینیک صنعت ۱۱۰ بازدید از واحد‌های صنعتی انجام و به این واحد‌ها خدمات رایگان مشاوره‌ای ارائه شده است.

او افزود: حضور اساتید دانشگاه و متخصصان صنعتی در طرح کلینیک صنعت سبب شده بانگاه مبتنی بر علم و تکنولوژی روز، مسائل واحد‌ها عارضه یابی و راهکار‌های کارشناسی و عملیاتی برای برون رفت از مشکبلات و نیز ارتقای تولید به صنایع ارائه شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با اشاره به برگزاری کلینیک سیار صنعت در ناحیه شهید مصلحیان گفت: در قالب این طرح با استقرار ۲۰ گروه مشاوره‌ای در بخش‌های فنی، بازرگانی، انتقال فناوری، مالی، بیمه، مالیات، تامین مالی، آینده پژوهی، خدمات کسب و کار، صادرات وبازاریابی و بازارسنجی به ۲۶ واحد صنعتی، ۱۲۰ نوع خدمت مشاوره‌ای بصورت رایگان ارائه شد.

او افزود: با اجرای این طرح، پس از شناسایی واحد‌های متقاضیِ عارضه‌یابی، با تشکیل کمیته کارشناسی با حضور مشاوران صنعتی و دانشگاهی، موارد به کلینیک صنعت معرفی می‌شود.

کلینیک سیار صنعت در ناحیه صنعتی شهید مصلحیان با همکاری بسیج مهندسان و سپاه ناحیه کازرون و توسط بنیاد بهره وری گمبا برگزارشد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.