مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از اجرای طرح نظارتی نوروز در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و افزایش تقاضای مردم برای خرید و انجام سفر‌های نوروزی و لزوم هماهنگی همه دستگاه‌ها و سازمان‌های نظارتی و اجرائی برای تنظیم و تثبیت بازار، سازمان تعزیرات حکومتی بر اساس وظائف قانونی برای رفاه حال هموطنان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مقابله با روند افزایش تخلفات احتمالی خصوصاً تخلفاتی نظیر گران فروشی، تقلب، عدم صدور فاکتور و.. برای خرید مایحتاج ویژه سال نو ((طرح نظارتی نوروز)) را همزمان با سراسر کشور در سطح استان گلستان اجرا می‌کند.

عضو شورای قضائی استان گفت: این طرح که از تاریخ ۱۵ اسفند  تا ۲۰  فروردین ۱۴۰۰ اجرا می‌شود گشت‌های مشترک با محوریت تعزیرات حکومتی وبا همکاری مستمر سازمان صمت، اتاق اصناف، مرکزبهداشت، جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط، امر نظارت بر بازار و واحد‌های صنفی را انجام می‌دهند.

این مقام مسئول افزود: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا وجلوگیری از رفت وآمد‌های غیر ضروری با افرادی که با ارتکاب تخلفات صنفی از جمله گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت ونیز تخلفات بهداشتی از جمله استفاده از رنگ‌های غیر مجاز در آجیل و شیرینی، فروش اجناس تاریخ گذشته و فاسد قصد سوء استفاده از خرید‌های مردم در این ایام را داشته باشند برخورد جدی قانونی صورت خواهد پذیرفت.

او از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه گرانفروشی، کم فروشی وتقلب، عدم صدور فاکتور، فروش کالای غیر بهداشتی، تاریخ مصرف گذشته، غیر استاندارد و قاچاق کالا و... مراتب را حضوری ویا از طریق تلفن ۱۳۵ یا سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گزارش کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.