مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: پس از تعطیلی ۳ ساله پیست اسکی همدان به خاطر ریزش برف و بسته بودن مسیر، راه دسترسی به آن بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید سیفی، مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: پیست اسکی همدان یکی از بهترین و استاندارد‌ترین پیست‌های اسکی کشور است که در فصل سرما با توجه ارتفاع آن پذیرای گردشگران و ورزشکاران بسیاری از نقاط مختلف کشور است، ولی ۳ سالی به خاطر بسته بودن مسیر تعطیل شده بود.

او افزود: پیست اسکی همدان با توجه به موقعیت جغرافیایی و همچنین پتانسیل گردشگری یکی از مراکز توریستی، تفریحی و ورزشی استان همدان محسوب می‌شود که متاسفانه این ظرفیت بالقوه چند سالی در سایه بی توجهی‌ها مغفول مانده بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان اظهار داشت: از آنجا که بسیاری از ورزشکاران استان به سبب تعطیلی این پیست طی سالیان گذشته مجبور به حضور در پیست‌های سایر نقاط کشور بودند، با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان جاده دسترسی به آن بازگشایی شد.

سیفی از افزایش ۶۰ درصدی اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان طی سال های اخیر خبر داد و گفت: امسال علاوه بر بازگشایی محدد این پیست اسکی، بهره برداری از ۵ طرح ورزشی از جمله سالن باستانی شهرستان نهاوند، اختصاص بیش از ۴۲ هکتار زمین در شهرستان فامنین برای ساخت پیست موتور سواری و اسب سواری، برگزاری همایش تجلیل از قهرمانان استان پس از ۳ سال وقفه و ایجاد سایت کمپ‌های تیم ملی داشته ایم.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
عالی