کوثری گفت: ارائه عملکرد و اطلاع‌رسانی توسط هر کدام از دستگاه‌های اجرایی باید با شرح وظایف و اولویت‌هایی که دارند منطبق باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  ابوذر کوثری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای اطلاع‌رسانی سیستان و بلوچستان اظهارداشت:در مقوله اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی موظفند در قالب بند (چ) یک درصد از اعتبارات هزینه‌ای خود را به انتشار عملکرد و اطلاع رسانی در این زمینه اختصاص دهند.

او با اشاره به اینکه از مجموع ۳۵ دستگاهی که مشمول این قانون می‌شوند تاکنون ۲۰ دستگاه اجرایی در سالجاری با صدا و سیما قرارداد منعقد کرده‌اند افزود: اشکالات فنی در انعقاد این قراردادها توسط دستگاه اجرایی وجود داشت که در این نشست این موارد بررسی و توصیه‌ها و پیشنهاداتی برای رفع این موارد ارائه شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مساله کیفیت در حوزه اطلاع‌رسانی و انعقاد قرارداد بند(چ)بسیار مهم است تاکید کرد: با توجه به شرح وظایف هر دستگاه اجرایی اطلاع‌رسانی باید در قالب موشن‌گرافی، مستندسازی، مصاحبه، سوال و جواب انجام و نظارت‌های لازم نیز در این موضوع انجام شود.

او خاطرنشان کرد: روند انعقاد قراردادها و مقایسه میزان قراردادها در سال گذشته و امسال نشان از افزایش ۵۰۰ درصدی اعتبار و افزایش قراردادها دارد که روند خوبی بوده و بیانگر توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی به این موضوع در ارائه خدمات نظام است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار