بادیه نشینی یک زن آلمانی در صحرای مصر

یک زن آلمانی با ساخت خانه‌ای به سبک قدیم به بادیه نشینی در صحرای جنوب غربی این کشور روی آورده است تا از موهبت و نعمت طبیعت لذت ببرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در قلب صحرای بزرگ مصر در جنوب غربی این کشور یک جهانگرد آلمانی حدود ۱۶ سال پیش ترجیح داد خانه‌ای برای خود بسازد تا هر زمستان به آنجا برود و به دلیل و با هدف مراقبه و با شن و ماسه، درختان و آب که ۳۵ سال پیش او را در آنجا جذاب کرده بود، به طبیعت متوسل شود.

او عاشق مراقبه و شن‌های کویری است، بنابراین اتاق‌های خود را به سبک بادیه نشینی از آجر‌های گلی و برگ نخل در وسط صحرای مصر ساخته تا هر زمستان برود.

«فریدل براون» یک زن ۷۲ ساله آلمانی ۳۵ سال پیش عاشق این مکان موسوم به اردوگاه «بئر الجبل» شد بنابراین تصمیم گرفت تا آنجا که ممکن است در این محیط حضور داشته باشد.

زن خارجی با کمک مالک اردوگاه که بخشی از فضای خالی املاک خود را به او اختصاص داد، آرزوی خود را برآورده کرد و دختر و همسر خود را در سال ۲۰۰۵ به خانه‌ای جدید در دل صحرا دعوت کرد.


بیشتر بخوانید


این زن که مربی مدیتیشن است درباره این تصمیم خود گفت: اگر فراموش کنیم که بخشی از طبیعت هستیم، در معرض خطر قرار می‌گیریم بنابراین خوب است که انرژی طبیعت را به یاد بیاوریم که برای غلبه بر محدودیت‌های زندگی به آن نیاز داریم و در این زمان اکنون طبیعت به ما می‌گوید که از ما قوی‌تر است.

او در زمینی به مساحت پنجاه هکتار خانه اش و یک چشمه آب گرم گوگردی زیرزمینی را ساخته است و از بازدید کنندگان به ویژه گردشگران آلمانی پذیرایی می‌کند و او این مکان را به نام الهه عشق و موسیقی فراعنه نامگذاری کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
متاسفانه ما قدر نعمت طبیعی که خدا بهمان داده .نمیدانیم
این خانم از ان سر دینا امده و لذت میبرد
بخاطر اینه که فکر میکنیم .تکنولوژی ارامش و اسایش میاورد
در واقعیت هر چه از طبیعت خدا دور شویم
از ذات خود دور میشویم .
ما زمانی به ارامش میرسیم که از تکنولوژی .موبایل ووو دوری جوییم و در زمان حال واقعی باشیم