رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی در حاشیه مجمع انتخابی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان اصولی، رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: امیدوارم فضای مطلوب و مطبوعی را در فدراسیون فوتبال شاهد باشیم و فضای حاکم بر کار به خیر و صلاح فدراسیون فوتبال ایران باشد.

اصولی در خصوص مشکلات موجود در فدراسیون فوتبال گفت: مشکلات فدراسیون فوتبال باید در هیئت رئیسه فدراسیون بررسی شوند تا مشخص شود که مشکلات از کجا شروع شده اند و چگونه باید برای رفع آن ها اقدام کرد. تصمیم گیری‌های بدون اندیشه، همیشه به فوتبال ما ضرر زده است.

او افزود: در جریان پرونده ویلموتس هستم، اما جزئیات دقیق پرونده را نمی دانم. چه در بحث حقوقی و چه در سایر قسمت‌ها، باید اطلاعات دقیق پرونده را به دست آوریم و بعد از آن در باره آن اظهار نظر کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی درباره جوان گرایی در فدراسیون فوتبال عنوان کرد: میانگین سنی جوان گرایی هم افزایش داشته است؛ به عنوان مثال بنده با ۴۲ سال سن جوان محسوب نمی شوم، اما باید نگاه‌های جدید، فضا‌های جدید‌تر و رویکرد‌های درست و گرایش به روش‌های نوین در فدراسیون فوتبال بیشتر مورد نظر قرار داده شود.

اصولی در خصوص تیم فوتبال شهرخودرو بیان کرد: در خصوص تیم فوتبال شهرخودرو باید بگویم که این تیم متعلق به مردم شهر مشهد است. حالا شرکت شهرخودرو که این تیم را عهده دار است؛ امیدواریم هرچه سریع‌تر مشکلاتش حل شود و شاهد این نباشیم که اصلیت تیم و امتیاز لیگ برتری این تیم از بین برود. آن چیزی که برای بنده به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی مهم است و پیگیر آن هستم، این است که اصلیت تیم را از دست ندهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار