مدیرعامل باشگاه شهرخودروی مشهد در خصوص حواشی پیرامون خود توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  فرهاد حمیداوی، مدیرعامل شهر خودرو در خصوص شایعه بازداشت خود عنوان کرد: من حتی یک دقیقه هم بازداشت نشدم. مشکلاتی برای شرکت زیر مجموعه هلدینگ شهرخودرو پیش آمده بود که آن هم مربوط به تحویل ندادن خودرو‌های شرکت طرف قرارداد ما بود. امیدوارم خودرو‌های مردم تحویل داده شود تا این مشکل حل شود.

حمیداوی در خصوص مشکلات شهرخودرو با پرسپولیس اظهار کرد: اختلافات ما با پرسپولیس حل نشده اند. همچنان از چند باشگاه طلبکار هستیم. پرسپولیس پول ما را بابت انتقال گل محمدی که مبلغ ۶ میلیارد تومان بوده است را نداده و منتظر رای کمیته تعیین وضعیت هستیم.

مدیرعامل شهر خودرو در خصوص نقل و انتقالات این تیم تصریح کرد: روز‌های آینده تصمیمات جدی برای باشگاه خواهیم گرفت و اتفاقات خوبی رخ خواهند داد. تا این لحظه هیچ تصمیمی برای جدایی قاسمی نژاد گرفته نشده است.

حمیداوی در خصوص شکایت میروسلاو اسلاو، مهاجم اوکراینی سابق این تیم و محکومیت شهرخودرو گفت:  مبلغ محکومیت شهر خودرو در این پرونده نیز ۵۰ هزار دلار است. این بازیکن اوکراینی با وجود فراهم بودن امکانات، ایران را ترک کرد و برای همین به دادگاه  CAS شکایت کردیم.

حمیداوی در خصوص احتمال تغییر مالکیت باشگاه شهرخودرو اظهار کرد: هیئت مدیره شهرخودرو به علت مشکلاتی که به واسطه عدم تحویل خودرو به مشتریان توسط شرکت ریگان خودرو به وجود آمده بود، قصد گرفتن تصمیماتی در این خصوص را داشت، اما تا به این لحظه اتخاذ این تصمیم متوقف شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار