علی‌نژاد: اعضای مجمع فدراسیون فوتبال با شناخت به نامزد‌ها رای دادند/ فیفا مشتاق پرداخت پول فدراسیون است

معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه انتخابات فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: خوشبختانه انتخابات در یک شرایط بسیار آرام و دموکراتیک برگزار شد. رقابت نزدیکی بین نامزد‌ها بود و به دور دوم کشیده شد. به دلیل رقابت نزدیک بین نامزد‌ها، این پیش بینی را می‌کردیم که نتیجه به دور دوم کشیده شود و در نهایت عزیزی خادم هم به مدت ۴ سال ریاست فدراسیون فوتبال را عهده دار شد. امیدوارم عزیزی خادم به همراه هیئت رئیسه جدید اتفاقات خوبی را برای فوتبال ایران رقم بزنند. قطعا وزارت ورزش و جوانان هم کما فی السابق از فدراسیون فوتبال حمایت خواهد کرد.

علی نژاد در خصوص این که عزیزی خادم گزینه وزارت ورزش و جوانان بوده است، گفت: ما از قبل هم گفته بودیم وزارت ورزش و جوانان هیچ گزینه‌ای ندارد. اعضای مجمع افراد عاقل و با دانشی هستند و نسبت به شناختی که داشتند به نامزد خود رای داده اند؛ به هیچ وجه وزارت ورزش و جوانان در این انتخابات گزینه‌ای نداشته است.

او افزود: هم‌زمان با مجمع فدراسیون فوتبال باید ستاد ملی جوانان برگزار می‌شد که به همین دلیل وزیر ورزش و جوانان نتوانست به مجمع فدراسیون فوتبال بیاید. موضوع قهری هم در کار نیست و زدن چنین حرف‌هایی از اساس اشتباه است.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره بدهی فیفا به فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال حدود ۶ میلیون دلار از فیفا طلب دارد که امیدواریم با رفع تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران، این مشکل هم برای فدراسیون فوتبال حل شود. از مسیر‌های مختلف برای گرفتن پول اقدام کردیم، اما با توجه به تحریم‌ها این کار تا به امروز عملی نشده است. فیفا هم خودش می‌خواهد که پول ایران را پرداخت کند و بسته بودن مسیر‌های بانکی مانع انتقال این پول شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار