امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا آموزش و پرورش خراسان رضوی برنامه و اردوی "راهیان نور" را به صورت مجازی و در بستر سامانه شاد برگزار خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در سالیان گذشته شاهد اشتیاق و علاقه‌مندی فراوان دانش آموزان و خانواده‌ها برای شرکت در برنامه راهیان نور بودیم که این اشتیاق، نشان از میزان اثرگذاری بالای این برنامه‌ها بر دانش آموزان داشت و روحیه معنوی دانش آموزان پس از بازگشت از این اردو‌ها کامل محسوس بود.

او افزود: امور تربیتی صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر است و زحمات و تلاش‌های مربیان پرورشی و تربیتی طی چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی شایسته قدردانی است.

این مسئول  با بیان این که شیوع ویروس کرونا در  یک سال گذشته بسیاری از فعالیت‌های حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را تحت الشعاع خود قرار داده است ادامه داد: فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دستگاه تعلیم و تربیت نیز تحت تاثیر شیوع این ویروس قرار گرفت و به یک بستر جدید به نام سامانه شاد منتقل شد که این مهم یک سری آسیب‌ها و در کنار آن دستاورد‌هایی به همراه داشته است.

انتهای پیام// ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.