خرداد ماه سال گذشته، شاهد اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی در رادیو و تلویزیون بودیم.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، رادیو و تلویزیون در خردادماه ۹۹ ، اتفاقات مختلفی را تجربه کرد که در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود:

گریم بازیگر نقش «ستایش» سوژه احسان علیخانی شد

سال گذشته، در بخشی از برنامه «عصر جدید» علیخانی نسبت به ظاهر سما برهانی گفت: مثل نرگس محمدی در ستایش تغییر کرده ای. شما هم با یک عینک از دانش آموز به معلم تبدیل شده ای. (خنده)

خرداد

توضیحات کارگردان «بچه مهندس» درباره پخش صدای خواننده لس آنجلسی

علی غفاری کارگردان سریال «بچه مهندس»  درباره حواشی تیتراژ این سریال گفت: از ابتدای تولید، سرود ملی را برای تیتراژ پایانی در نظر داشتیم، اما اجرا‌های متعددی از سرود ملی توسط آقایان بنان، صادقی، پرستویی، ارجمند و حتی هنرمندان خانه سینما  وجود داشت.

وی افزود: ما دنبال اجرایی بودیم که صدای تک خوان نداشته باشد، صدای دسته جمعی باشد و زمان آن با تیتراژ ما هماهنگ باشد.

غفاری تصریح کرد: صدای خواننده زن لس آنجلسی در تیتراژ قطعی نیست و اینکه در این هم آوایی چگونه صدای خواننده لس آنجلسی تشخیص داده شده را نمی‌دانم. هنوز هم نسبت به این موضوع مشکوک هستیم که چنین چیزی وجود داشته باشد و سندی پیدا نکردیم که این خانم در یک هم‌آوایی حضور داشته باشد.

خرداد

صدیقه کیانفر درگذشت

سید محمد  طباطبایی  مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در گفتگو با خبرنگار ما، از درگذشت صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت کشورمان خبر داد.

خرداد

راه اندازی اولین شبکه ۴ K رسانه ملی بر روی ماهواره

 پخش آزمایشی شبکه IRIB-UHD از طریق کانال ۵۴ در سیستم دیجیتال تهران، خرداد ماه سال گذشته آغاز شد. تصاویر ۴ KUHD با رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل، چهار برابر تصاویر Full HD رزولوشن دارند. یعنی بیشتر از هشت میلیون پیکسل.

خرداد

ده‌نمکی سریال معمایی «دادِستان» را می‌سازد

خرداد سال پیش خبر رسید، مجموعه تلویزیونی «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی در مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود. فیلمنامه این سریال که فضایی پلیسی و معمایی دارد، توسط پدرام کریمی و کریم خودسیانی و به سرپرستی مسعود ده‌نمکی نوشته شد.

خرداد

ساخت یک سریال امنیتی جدید

نگارش ۲۰ قسمت از سریال «ضدّ» با موضوع امنیتی توسط آرش قادری انجام شد. با بازنویسی و اتمام نگارش فیلمنامه، سریال وارد مرحله پیش‌تولید و تولید خواهد شد. آرش قادری پیش‌تر سریال «گاندو» را نوشته بود و توانست نظر مخاطبان را جلب کند.  

در سریال «ضدّ» تلاش شده از جان گذشتگی و تلاش نیرو‌های امنیتی در جهت حفظ امنیت و آرامش جامعه تصویر شود.

خرداد

سام درخشانی به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد

سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون، به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد. گفته می‌شد علت این احضار پستی در فضای مجازی است که این بازیگر درباره سحر قریشی منتشر کرده بود. 

آواز شنیدنی شرکت‌کننده بختیاری «عصرجدید» برای سردار سلیمانی

در سال 99، هادی احمدی پنجمین اجرای قسمت هجدهم از دور مقدماتی فصل دوم عصر جدید را اجرا کرد.  این شرکت کننده آوازی شنیدنی برای سردار سلیمانی خواند و چهار رای مثبت داوران را دریافت کرد.

خرداد

انصراف کامبیز دیرباز از اجرای «دست فرمون»

خرداد 99، کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون  درباره انصراف خود از برنامه «دست فرمون» گفت:  درست است؛ به دلیل عدم توافق مالی با تهیه کننده به ناچار انصراف دادم. خیلی دوست داشتم این همکاری ادامه داشته باشد، اما باید به لحاظ مالی به توافق می‌رسیدیم، متاسفانه به مشکل خوردیم و من مجبور شدم خداحافظی کنم.

خرداد

منوچهر هادی به دادگاه فرهنگ و رسانه احضار شد

منوچهر هادی در صفحه شخصی خود از حضورش در دادگاه فرهنگ و رسانه خبر داد. هادی نوشت: بدون هیچ توضیحی منو خواستن و رفتم شعبه ششم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار