دو هزار و ۱۷۰ قلم لوازم ضروری زندگی شامل بخاری گازسوز و آبگرمکن در ۴ مرحله میان مددجویان ساکن مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: دو هزار و ۱۷۰ قلم لوازم ضروری زندگی شامل بخاری گازسوز و آبگرمکن در چهار مرحله میان مددجویان ساکن مناطق محروم استان توزیع شد.

او افزود: این اقلام ضروری شامل آبگرمکن و بخاری گازسوز هستند که در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و براساس بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان توزیع می‌شود.


بیشتر بخوانید


ملک پور با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری دارای اقلیم سردسیر است و تا اواسط بهار نیز دمای هوا به زیر صفر درجه می‌رسد اضافه کرد: با توجه به این شرایط آبگرمکن و بخاری گازسوز از مایحتاج ضرروی مددجویان است.

او با اشاره به اینکه توزیع لوازم گرمایشی با اولویت مناطق محروم استان انجام می‌شود ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون در سه مرحله، یک هزار و ۴۰۰ دستگاه بخاری گازسوز و ۵۵۰ دستگاه آبگرمکن میان خانواده‌های نیازمند و فاقد این لوازم توزیع شد.

ملک پور گفت: همچنین در مرحله چهارم نیز ۲۲۰ دستگاه آبگرمکن و بخاری گازسوز با هدف رفع بخشی از مشکلات اقتصادی و بهبود سطح زندگی برای مددجویان تهیه شده است.

او افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار