فرماندار مهریز گفت: اجرای پروژه‌های منابع طبیعی نقش مهمی در توسعه اقتصادی و زیست محیطی شهرستان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  رضا زارع زاده فرماندار شهرستان مهریز در نشست با کارمندان اداره منابع طبیعی شهرستان، گفت: اجرای پروژه‌های منابع طبیعی نقش مهمی در توسعه اقتصادی و زیست محیطی شهرستان دارد از این رو، شهرستان از اجرای چنین طرح‌هایی حمایت می‌کند.

او افزود: اجرای طرح‌های منابع طبیعی، به عنوان اولویتی زیرساختی، نقش مهمی در تحقق شعار جهش تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار به ویژه در حوزه کشاورزی ایفا می‌کند و باید این طرح‌های با اولویت حفظ منابع طبیعی، در مهریز اجرایی شود.

زارع زاده مهریزی ادامه داد: در سال‌های اخیر اقدامات مؤثری در حوزه منابع طبیعی باغ شهر تاریخی مهریز صورت گرفته و باعث شده از پیشروی کویر جلوگیری شده و کشاورزی شهرستان با مشکل کمتری مواجه شود.

فرماندار مهریز گفت: منابع طبیعی بستر ساز حیات و توسعه پایدار کشور است و با توسعه فعالیت‌های این حوزه می‌توان رشد متوازن را در مناطق مختلف شاهد بود.

او تصریح کرد: مراتع شهرستان مهریز، بستر مناسبی برای تولید در حوزه کشاورزی و دامپروری به حساب می‌آید، از این رو حفظ و احیاء این منابع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که تحقق آن به همکاری تمامی کارمندان آن اداره نیاز دارد.

۱۵ تا ۲۱ اسفند ماه هر سال هفته «منابع طبیعی و آبخیزداری» است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.