شکستی دیگر در کارنامه امید‌های صدرا

سومین شکست نماینده فارس در لیگ فوتسال امید‌های کشور مقابل حفاری اهواز رقم خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، کلاهی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان فارس گفت: در روز ششم مرحله نخست لیگ دسته یک فوتسال امید‌های باشگاه‌های کشور و از گروه دوم، تیم صدرا شیراز ۵-۳ نتیجه را مقابل حفاری اهواز واگذار کرد.

او، بیان کرد: علیرضا خدادادی ۲ گل و محمدحسن مختاری دروازه حفاری را باز کردند و گل‌های نماینده اهواز را هم محمدعلی رادمهر و ابوالفضل رضایی هرکدام دو گل و رضا خالدی به ثمر رساندند.

تا پایان روز ششم مرحله نخست این رقابت‌ها که به میزبانی اردبیل در حال برگزاری است، تیم صدرا شیراز با ۲ برد، ۳ شکست و ۶ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفت.

تیم‌های گهر زمین سیرجان، امید آران و بیدگل و فراز شاهین اصفهان با ۱۵، ۱۲ و ۶ امتیاز در مکان‌های اول تا سوم جدول گروه دوم لیگ دسته یک فوتسال امید‌های باشگاه‌های کشور قرار دارند.

صدرا شیراز در روز هفتم مسابقات، یکشنبه ۱۰ اسفندماه رودرروی امید آران و بیدگل قرار می‌گیرد.

بازی‌های گروه دوم رقابت‌های دسته یک فوتسال امید باشگاه‌های کشور، با حضور تیم‌های صدرا شیراز، امید آران و بیدگل، گهر زمین سیرجان، شهید دهقانی نیا اردبیل، عکاسی ابراهیمی زاوه، شرکت ملی حفاری ایران و فراز شاهین اصفهان به میزبانی اردبیل در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار