امکان ساخت ویدئو از تصاویر افراد

سایت Genealogy MyHeritage از فناوری جدیدی که می‌تواند از تصاویر افراد ویدئویی انیمیشنی تهیه کند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت Genealogy MyHeritage ابزاری جدید به نام نوستالژی عمیق را نشان داده است که می‌تواند عکس‌های قدیمی اعضای خانواده متوفی را زنده کند. این ابزار توانایی حرکت چهره شخص در تصویر با نتایج فوق العاده واقع گرایانه دارد. نمونه‌های ارائه شده توسط MyHeritage شخصیت‌های تاریخی، از جمله ملکه ویکتوریا، مارک تواین و فلورانس نایتینگل را نشان می‌دهد که زنده می‌شوند.

 این فناوری با تولید تصویری فرضی از نحوه نگاه و حرکت سر افراد در تصویر، چشم انداز جدیدی را به تاریخ می‌بخشد. این ابزار توسط محققان شرکت DID و با استفاده از یادگیری عمیق ساخته شده است.کاربران پس از ایجاد حساب در وب سایت MyHeritage، می‌توانند با بارگذاری تصویر، از این ابزار در صفحه وب دلتنگی عمیق استفاده کند.

این ابزار جدید به ما این امکان را می‌دهد تا چهره‌های افراد که دوستشان داریم را در یک شبیه سازی ویدئویی، به خودمان هدیه بدیم.  نتیجه یک فیلم و انیمیشن کوتاه و با کیفیت بالا از  چهره فردی که می‌تواند لبخند بزند و حرکت کند، می‌تواند آرامبخش بسیاری از ما در زندگی باشد. همچنین، عکس‌ها قبل از انیمیشن سازی با MyHeritage Photo Enhancer، که چهره‌های تار با وضوح پایین را روشن می‌کند و باعث می‌شود وضوح بیشتری نسبت به قبل پیدا کند.

استفاده رایگان از این ابزار شبیه ساز

کاربران می‌توانند بسیاری از تصاویر را فارغ از تعداد چهره‌های موجود در تصویر به صورت رایگان روی این سایت بارگذاری کنند و از این برنامه جذاب استفاده کنند. شایان ذکر است؛ انیمیشن این ویدئو همچنین می‌تواند به راحتی با خانواده و دوستان در فیس بوک، توئیتر، واتس اپ و سایر رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود.

در ادامه ویدئوی منتشر شده از این برنامه انیمیشن سازی شگفت انگیز را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار