مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در استان بوشهر اجرا شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به اختصاص هزار و ۴۵ دوز واکسن به استان، گفت: مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در استان بوشهر اجرا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر بیان کرد: در مرحله نخست اجرای واکسیناسیون کرونا در استان بوشهر ۲۷۰ دوز واکسن اختصاص یافت که کارکنان بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها را تحت پوشش قرار داد.

او عنوان کرد: در مرحله دوم نیز هزار و ۴۵ دوز واکسن اسپوتنیک وی روسی به استان اختصاص یافته است که از دیروز تاکنون حدود ۲۵۰ نفر این واکسن را دریافت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکیدکرد: پزشکان و پرستاران بیمارستان‌ها و همچنین جانبازان با شرایط خاص و تحت مراقب و سرای سالمندان در این مرحله تحت پوشش قرار می‌گیرند

کشمیری تاکید کرد: در مرحله نخست تزریق واکسن روسی اسپوتنیک وی که ۲۱ بهمن همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر انجام شد ۲۷۰ دوز واکسن به این استان اختصاص یافت و براساس برنامه ریزی همه کارکنان بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این استان زیر پوشش قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۲۰ هزار و ۱۴۱ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا و ۸۸۴ نفر نیز براثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند که از این مجموع ۸۶۵ مورد به طور قطعی و ۱۹ نفر نیز مشکوک به ابتلا به کرونا بوده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.