فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:شخصی که با ترفند آدم ربایی ساختگی قصد اخاذی ۸۰ هزار درهمی از خانواده خود را داشت، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با اعلام شکایت یک خانواده بندرلنگه‌ای مبنی بر اینکه دو روز پیش فرزند پسرشان مفقود شده است و پس از آن اشخاصی از طریق گوشی فرزندشان با ارسال پیامک با محتوای اینکه فرزند شما در اختیار ما است و برای آزادی او مبلغ ۸۰ هزار درهم مطالبه کرده اند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان بندرلنگه قرار گرفت.

سردار جعفری با بیان اینکه آدم ربایان درخواست انتقال وجه از طریق خودروی شخصی با مشخصات معلوم به شهرستان بندرعباس کرده بودند، افزود: ضمن آموزش کامل به خانواده فرد ربوده شده و هماهنگی با مراجع قضایی و اخذ دستورات ویژه، اکیپ ویژه‌ای از ماموران به صورت پوششی و نامحسوس در محل قرار حاضر شدند.

او با اشاره به اینکه ماموران شهرستان بندرلنگه با همکاری پلیس آگاهی و یگان ویژه استان پس از شناسایی دریافت کننده وجه، طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند، گفت: طی بررسی‌های اولیه محرز شد که او راننده آژانس است و از سوی فردی در یکی از هتل‌های بندرعباس که تقاضای خودرو کرده بود، برای دریافت وجه مراجعه کرده است.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: ماموران برای جلوگیری از فرار و انجام هرگونه عکس العمل از سوی آدم ربایان بلافاصله به هتل مورد نظر اعزام شدند و مشخص شد که فرد آدم ربا که قصد اخاذی ۸۰ هزار درهمی را داشته همان فرد مفقود شده و پسر خانواده است.

سردار جعفری گفت:نامبرده در محل هتل دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او افزود: جبران ضرر و زیان مالی به دلیل عضویت در سایت‌های شرط بندی، علت طرح آدم ربایی ساختگی از سوی فرزند ۲۳ ساله خانواده بوده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.