دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی درباره فضای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ توضیح داد.

 

حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: با توجه به اینکه سخنگوی محمدباقر قالیباف اعلام کرده که رئیس مجلس در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت نخواهد کرد؛ شاید به این معنا باشد که به قالیباف تفهیم شده که با این اوضاع و جو نامناسب رسانه‌ای نباید شرکت نکند و همین مجلس را حفظ کند مناسب تر از هر کاری خواهد بود.

او ادامه داد: پس نتیجه واضح‌تر و قابل تامل‌تر این است که احتمال آمدن سید ابراهیم رئیسی بیشتر از دیگران در جامعه اصولگرایان باشد، اگر چه با ‌آمدن وی تکلیف اصولگرایان مخصوصا شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و شورای وحدت اصولگرایان با محوریت جامعه روحانیت یکسره خواهد، ولی رئیسی نیز با تحلیلی که قبلا داشتم نمی‌تواند فقط به میزان رای اصولگرایان امیدوار باشد، پس راه دشواری در مقابل خواهد داشت.

بیادی افزود: در هر صورت باید منتظر باشیم چون به شرط صحت این خبر، اصلاح طلبان سیاستشان برای تعیین نامزد نهایی قابل تغییر خواهد بود؛ اما یک تحلیل بسیار قوی هم وجود دارد که با آمدن محمود احمدی نژاد تحلیل‌ها کاملا متفاوت شده و اصولگرایان باید تصمیم جدی برای انتخابات سال آینده بگیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Poland
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
زنده باد دلیر مرد ایران , دکتر محمود احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
چرا باید یا از به اصطلاح اصلاح طلب یا اصول گرا به این مردم حکومت کنن کی گفته بسه ۴۰ سال این دو طیف مردم رو بازی دادن و به منافع خود رسیدن باید این حصار شکسته شود و از درون مردم یکی علم شود دیگر این دو گرو برای مردم هیچ ارزشی ندارن ..از مردم برای مردم ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
احمدی نژاد بیاد یعنی همه ی اراء رو خواهد برد و مسلما این برای خیلی ها قبل هضم نیست پس احمدی نزاد رو صلاحیت نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
tat
۱۱:۵۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
بهتر است همه کنار باشند نسل جدیدی از مدیران جوان و کارآمد اداره کشور را به دست بگیرند - این سیاست بازی و حزب بازی پدر مردم را درآورده .چرا در زمان جنگ جوانا توانستند با جوانی خود جنگ را اداره کنند - مدیرانی که با این وضع فلاکت بار دائم از خودشان تعریف می کنند - اقای جهانگیری اگر نباشد به کشور آسیبی نمی بیند از بودن مدیران نالاق کشور آسیب دیده و می بیند . که تا حال دیده است
آخرین اخبار