حاشیه‌های ادامه دار نخستین جشنواره بزرگ غزل فارسی

حاشیه‌های نخستین جشنواره بزرگ غرل فارسی همچنان ادامه دارد؛ این بار شرکت کنندگان، از این جشنواره ادبی ناراضی هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان امسال نخستین جشنواره بزرگ غزل فارسی در فضای مجازی برگزار شد. این جشنواره از ابتدا با انتقاد‌های برخی شاعران روبه رو شد. آن‌ها به حضور برخی داوران در این رویداد ادبی اعتراض داشتند. قرار بود علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره ادبی آثار خود را حداکثر تا ۲۰ مهرماه برای جشنواره ارسال کنند. با توجه به استقبال شاعران، مهلت شرکت در نخستین جشنواره غزل فارسی تا ۲۷ مهرماه ادامه پیدا کرد.


بیشتربخوانید


پس از داوری آثار ارسالی به نخستین جشنواره بزرگ غزل فارسی آغاز شد. بخشی از این آثار در بخش مردمی شرکت داده شده بودند. این دسته از آثار در صفحه غزل فارسی در معرض داوری مردم قرار گرفتند. همزمان با آن داوری در بخش‌های دیگر جشنواره از جمله جایزه هیئت ویژه داوران، جایزه بزرگ غزل فارسی و قرعه کشی از میان تمام آثار ارسالی به جشنواره آغاز شد.

قرار بود برگزیدگان نخستین جشنواره بزرگ غزل فارسی در آذرماه مشخص شوند. طبق پیگیری‌های ما در دی ماه داوری آثار همچنان ادامه داشت و هنوز برگزیدگان این جشنواره ادبی مشخص نشده بودند. قرار بود، اسامی برگزیدگان نخستین جشنواره بزرگ غزل فارسی در صفحه این جشنواره در فضای مجازی معرفی شوند. با گذشت حدود سه ماه از زمان مشخص شده برای اعلام اسامی برگزیدگان نخستین جشنواره بزرگ غزل فارسی هنوز اسامی این اشخاص مشخص نشده است و کسی هم در این باره پاسخی به شرکت کنندگان در این رویداد ادبی نمی‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار