فرماندار هشترود با تاکید بر لزوم هم افزایی برای تثبیت وضعیت شیوع ویروس کرونا نسبت به تغییر رنگ کرونایی از آبی به زرد در این شهرستان هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، امینیان فرماندار هشترود گفت: تغییر رنگ کرونایی به این معنی است که شهرستان می‌خواهد از نظر شیوع ویروس کرونا به روال قبلی برگردد و باید همه آحاد مردم ضوابط بهداشتی را رعایت کنند، زیرا کوچکترین غفلت در این باره بزرگترین پشیمانی را به دنبال خواهد داشت.

او گفت: تغییر رنگ از لحاظ شیوع ویروس کرونا در گروی همراهی مردم است و الا باید به طور مجدد روز‌های بسیار سختی را تجربه کنیم.

امینیان با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۲۶۶ نفر در شهرستان هشترود به کرونا مبتلا شده اند افزود: متاسفانه تاکنون ۴۵ نفر فوتی کرونایی در شهرستان داشته ایم.

او افزود: ۵۵ درصد مبتلایان به کرونا از گروه سنی بالای ۳۱ سال بوده و ۶۴ درصد فوتی‌ها بالای ۶۰ سال سن دارند.

او گفت: برای شناسایی مبتلایان به کرونا هفته گذشته تعداد ۱۰۰ مورد تست سریع و ۴۶ مورد هم تست پی سی آر در شهرستان هشترود گرفته ایم.

فرماندار هشترود موج چهارم کرونا را به مراتب خطرناک‌تر از سایر موج‌ها عنوان کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون کرونای انگلیسی در شهرستان مشاهده نشده است.

او افزود: در صورت عدم مراعات فاصله گذاری اجتماعی و نزدن ماسک کسبه هفته بازار (چهارشنبه بازار)، مجبور به تعطیلی این بازار خواهیم بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.