سرپرست تیم دو و میدانی بانوان سپاهان:

تمرکزمان معطوف به کسب قهرمانی در مسابقات دو و میدانی است

فاطمه بهرامی، سرپرست تیم دو و میدانی بانوان سپاهان درباره وضعیت این تیم برای حضور در مسابقات داخل سالن توضیحاتی را بیان کرد.

فاطمه بهرامی، سرپرست تیم دو و میدانی بانوان سپاهان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره وضعیت این تیم اصفهانی اظهار کرد: تیم سپاهان برای دومین سال است که در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور شرکت می‌کند. این رقابت‌ها سال گذشته به صورت بین المللی برگزار شد و ما رتبه سوم را کسب کردیم. امسال توانستیم قهرمان لیگ دو و میدانی شویم. ترکیب تیم ما در رقابت‌های داخل سالن همانند مسابقات لیگ است.

او ادامه داد: ورزشکاران سپاهان رکورد داران دو و میدانی ایران هستند. آن‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برند؛ به طور حتم برای کسب قهرمانی در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور شرکت می‌کنیم و اصلا به مقام دومی در این رقابت‌ها فکر نمی‌کنیم.  

بهرامی درباره رقیبان تیم دو و میدانی بانوان سپاهان گفت: دوست داشتیم تیم‌های بیشتری در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور حضور داشته باشند؛ چرا که ورزشکاران بیشتری در قالب تیم‌ها می‌توانستند مجوز حضور در رقابت‌ها را بگیرند. اگر اشتباه نکنم تا کنون ۹ تیم دو و میدانی برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند. تیم‌های دو و میدانی پلیمر خلیج فارس و دانشگاه آزاد رقیبان اصلی ما در این رقابت‌ها هستند. ان شاءالله ما برای کسب مقام قهرمانی در این مسابقات حضور می‌یابیم.  

او در  پایان خاطر نشان کرد: من  به عنوان سرپرست تیم دو و میدانی سپاهان از ورزشکاران انتظار دارم که نام باشگاه سپاهان را زنده نگه دارند و  به جز کسب مقام اول  و ثبت رکورد‌های داخل سالن به مسئله دیگری فکر نکنند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار