به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،از زمان حضور ناپلئون در فرانسه، پژو نماد شیر را در لوگوی خود داشته است. از آن تاریخ تا کنون شرکت میگوید که فقط ۱۰ بار آرم رسمی خود را تغییر داده است. اما اکنون با پیوستن PSA (اتحاد پژو - سیتروئن) به FCA (اتحاد فیات - کرایسلر) و تشکیل خودروسازی بزرگ استلانتیس، نوبت به یازدهمی رسیده است.
ساختار اصلی این لوگو از چیزی که سال ۲۰۱۰ طراحی شده بود، الهام گرفته شده است. یعنی نماد شیر نقرهای. همانطور که گفته شد این یازدهمین لوگوی پژو از سال ۱۸۴۷ است. علاقهمندان به این برند میگویند لوگوی جدید از نظر و شکل و فرمت شبیه به مدلی است که سال ۱۹۶۰ طراحی شده بود.
شیر اخمالو با نگاهی به سمت چپ، دندانهای خود را به نمایش گذاشته است. نوشته PEUGEOT درست در بالای سر شیر همچون یک تاج است. شرکت میگوید اولین خودرویی که قرار است از لوگوی جدید استفاده کند پژو ۳۰۸ مدل ۲۰۲۱ است.
پژو همچنین میگوید قصد دارد تغییرات بزرگی را در وبسایت خود اعمال کند. تغییراتی که شامل سفارشیسازی، خرید، قرارداد و کلیه فعالیتهای تجاری میشود. مدیرعامل پژوی انگلستان میگوید یک آرم و لوگوی جدید میتواند هویت مدرن یک شرکت را در قالب پیشرفتهای قابل توجه به نمایش بگذارد. این در حالی است که پژو با چنین سابقه طولانی و درخشانی حالا افق روشنتری را نیز در کنار همکاران جدید لمس میکند. به گفته جولی دیوید، فلسفه جدید ما این است که در لحظه زندگی کنیم و اکنون افتخار میکنیم که امسال قرار است لوگوی جدید خود را به مشتریان نشان دهیم.
پژو همچنین میگوید قصد دارد تغییرات بزرگی را در وبسایت خود اعمال کند. تغییراتی که شامل سفارشیسازی، خرید، قرارداد و کلیه فعالیتهای تجاری میشود.
انتهای پیام/