واعظی گفت: یکی از سیاست‌های مستمر دولت یازدهم و دوازدهم این بوده که شرکت‌های تعطیل یا نیمه تعطیل در سراسر کشور را فعال کند تا توسعه یابند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری امروز در حاشیه بازدید از شرکت چینی زرین اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: فعال‌سازی واحدهای تعطیل راهبرد مستمر دولت بوده است از این رو برای فعالیت واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل دولت در مصوبه‌ای از تمام استانداران سراسر کشور خواست تا کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را تشکیل دهند.

او ادامه داد: کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید وظیفه دارد بنگاه‌های تعطیل یا نیمه تعطیل را فعال و مدیران ذیربط مشکلات را بررسی و در این خصوص تصمیم گیری کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهوری اظهار کرد: براساس آمار طی سال‌های گذشته بسیاری از بنگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل فعال شدند به همین جهت طی هفت سال گذشته سالانه ۵۰۰ هزار شغل ایجاد شده است.

او گفت: یکی از سیاست‌های اصلی دولت این است که سرمایه گذاری که توسط بخش خصوصی ایجاد شده سودده و برای کشور تولیدات داشته باشد.

واعظی با بیان اینکه اصفهان دائم در حال توسعه است، تصریح کرد: همکاری، همراهی و انسجام در استان نقش بسزایی در توسعه داشته است از این رو تازمانی که هماهنگی و همکاری وجود داشته باشد شاهد کار‌های بزرگتر در این استان خواهیم بود.

طرح توسعه صنایع چینی زرین اصفهان امروز با صرف بالغ بر هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان با حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری و استاندار و شماری از مسئولان این استان افتتاح شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار