مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ به عنوان بهترین بازیکن دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.

 

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، "رابرت لواندوفسسکی" مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ به دلیل درخشش مقابل لاتزیوی ایتالیا به عنوان بهترین بازیکن هفته دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.

با پایان بازی‌های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سایت اتحادیه فوتبال اروپا نام ۴ بازیکن را به عنوان نامزد‌های کسب جایزه بهترین بازیکن هفته معرفی کرد که در پایان نظرسنجی "رابرت لواندوفسسکی" مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ که در پیروزی ۴ بر یک تیمش برابر لاتزیو یک گل به ثمر رساند و ۳ شوت داخل چارچوب داشت، عنوان بهترین بازیکن هفته را از آن خود کرد.

۳ نامزد دیگر عبارت بودند از:

  • الیویه ژیرو مهاجم فرانسوی تیم فوتبال چلسی که در پیروزی یک بر صفر تیمش برابر اتلتیکو مادرید تک گل لندنی‌ها را به ثمر رساند.
  • فرلاند مندی مدافع تیم فوتبال رئال مادرید که در پیروزی یک بر صفر تیمش برابر آتالانتا گل پیروزی بخش کهکشانی‌ها را به ثمر رساند و ۸۷ درصد پاس هایش سالم بودند.
  • ژائو کانسلو مدافع منچسترسیتی که در پیروزی ۲ بر صفر این تیم برابر مونشن گلادباخ درخشان ظاهر شد. او پاس گل اول تیم خود را برای برناردو سیلوا ارسال کرد و ۹۴ درصد پاس هایش صحیح بودند.

بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار