تیم رایکا بابل با شکست مقابل ملوان بندر انزلی از جام حذفی کنار رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،در مرحله سوم مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم رایکا بابل از ساعت ۱۴ امروز پنجشنبه در ورزشگاه تختی انزلی میهمان تیم ملوان بود که در پایان با شکست ۳ بر ۱ مقابل میزبان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در نیمه نخست دو تیم محتاطانه بازی می‌کردند تا اینکه تیم ملوان در دقیقه ۲۲ توسط محمد مهری به گل رسید و نیمه اول با همان تک گل به سود تیم ملوان به پایان رسید.

در نیمه نخست اخراج عیسی پرتو بازیکن ملوان در دقایق پایانی این نیمه از اتفاقات مهم بازی بود.

در نیمه دوم، شاگران نادر دست نشان به خود آمدند و بر حملات خود افزودند تا اینکه محمد رضی پور در دقیقه ۶۹ گل مساوی را وارد دروازه ملوان کرد.

پس از این گل شاگردان مازیار زارع دوباره بر حملات خود افزودند تا اینکه مهدی هاشمی نژاد در دقیقه ۷۲ گل دوم بازی را برای ملوان به ثمر رساند.

در این نیمه هم میثم شاه مکوندزاده دومین بازیکن تیم ملوان از بازی اخراج شد تا این تیم ۹ نفره به بازی ادامه دهد.

گل سوم برای تیم ملوان انزلی در دقیقه ۸۹ بازی توسط حیدری، آب سردی بود بر روی بازیکنان رایکا که حریف تیم ۹ نفره ملوان نشدند و در مرداب انزلی از رقابت‌های جام حذفی خداحافظی کردند.

در مرحله اول و دوم مسابقات فوتبال جام حذفی کشور، تیم‌های سرخپوشان ساری و شهدای بابلسر از دور این رقابت‌ها حذف شدند و امروز تیم رایکا بابل به عنوان سومین تیم مازندران از این رقابت‌ها کنار رفت و تیم نساجی مازندران به عنوان آخرین نماینده مازندران، از مرحله بعد وارد این رقابت‌ها می‌شود.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار