فیلمی از لحظه اعلام رمز آغاز عملیات جبهه مقاومت در حضور شهید سلیمانی

به مناسبت روز مرد، فیلمی منتشر شده است از فرمانده‌ای که روی تمامی مردهای عالم را سفید کرده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام رمز آغاز یکی از عملیات‌های جبهه مقاومت علیه دشمنان اسلام، در سالروز ولادت امیرالمومنین علیه‌السلام در حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نشان از مردانگی فرمانده ای دارد که در هرجای جهان اگر جنگی علیه باطل شکل می گرفت، یا ایشان در آنجا حضور مستقیم داشت و یا با کسب اجازه از ایشان آن نبرد آغاز میشد.

 

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
لبیک یا علی (ع)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
سردار بزرگوار،شهادت راه مردان خداست.مایی که اسیر مادیات و روزمرگی هستیم در این دنیا هم به گرد پای مردانگی تو نمیرسیدیم و عاقبت روز محشر هم چشمانمان یارای تماشای صورت نورانیت را نخواهد داشت.به امید رسیدن به گرد پایت...
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۲۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
باید همه کمکهای ارسالی توسط سپاه تقسیم شود و سپاه پاسداران خردمندان بصیر مقتدر و قدرتمند عادل را باید در منطقه زلزله زده سیسخت بشود مسئول کل قرارگاه فرماندهی ستاد بحران خدمات رسانی به زلزله زدگان تا همه امکانات با نظم و ترتیب و ثبت مستندات تحویل گیرندگان خدمات به صورت امانات به مردم زلزله زده سی سخت تحویل داده شود ، دوای تسکین دهنده درد و رنج مردم سی سخت عزیزمان تا درست شدند خانه هایشان فقط سوتهای کانیکسی مجهز به توالت دستشویی حمام و بخاری است چادرهای پلاستیکی بدرد آب و هوای مناطق مرطوب بهاری می خورد نه به درد منطقه سرد سیر کوهستانی چند درجه هوای زیر صفر سی سخت !!! خواهشا از تمامی مناطق ایران اسلامی برای هم وطنان عزیز که گیر و گرفتار شده اند در سرمای زمستان سخت یخبندان سی سخت کانیکسهای مجهز بفرستید و پس از اینکه خانه هایشان درست شد به صورت استاندارد ضد زلزله کانیکسهای بیت المال مسلمین را به انبارهای تعمیر و نگهداری امداد رسانان برگردانید برای موارد مشابه بلیات طبیعی خدای نکرده در کل کشور ایران اسلامی . والسلام و صلوات التماس دعا . روح بلند مرتبه و مطهر و ملکوتی سردار دلها شاد باد . لبیک یا علی ع .
آخرین اخبار