اولین تصاویر منتشر شده از تلفن Huawei Mate X2

شرکت هوآوی گوشی تاشوی خود را به تازگی معرفی کرده که تصاویر و اطلاعات جدیدی درباره آن فاش شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هوآوی حتی با از دست دادن دسترسی به شرکای اصلی و مجبور شدن به خروج از برخی بازار‌ها، با نوآوری‌های سخت افزاری سرعت تولید محصولات خود را کاهش نداده است. اگر کنجکاو هستید که ببینید گوشی Huawei Mate X2 تا کجا رسیده است، در اینجا چند تصویر و فیلم منحصر به فرد از گوشی تاشو این شرکت آورده شده است.

گوشی Huawei Mate X2 که در ۲۲ فوریه رونمایی شد، از ۲۵ فوریه در چین عرضه می‌شود و هیچ خبری در مورد در دسترس بودن جهانی آن نیست. این گوشی با قیمت تقریباً ۲ هزار و ۷۸۵ دلار / ۲ هزار پوند / ۳۵۰۰ دلار استرالیا / ۲ روپیه هند برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی، یک پیشنهاد فوق العاده خوب است. این گوشی اولین تلفن تاشو از این برند است که نمایشگر انعطاف پذیر در داخل را ارائه می‌دهد، Mate X اصلی و Mate Xs به روز شده دارای صفحه تاشو در خارج بودند.


بیشتر بخوانید


صفحه نمایش بزرگ

یکی از اولین مواردی که در مورد Mate X2 مشاهده می شود بزرگ بودن آن است. اگرچه ممکن است نمایشگر داخلی ۸ اینچی آن از صفحه نمایش ۷.۶ اینچی گوشی تاشو Samsung Galaxy Z Fold 2 بزرگتر به نظر نرسد، اما وسعت دید واقعی بسیار بزرگتر است و هوآوی اطمینان داده که از صفحه نمایش واقعی به خوبی استفاده می‌شود.

اولین تصاویر از گوشی تاشو جدید Huawei Mate X2

اولین تصاویر از گوشی تاشو جدید Huawei Mate X2

رابط کاربری شبیه به اپل و سامسونگ

در این گوشی مشابه iPadOS و One UI سامسونگ، با کشیدن انگشت از سمت راست، لیستی از برنامه‌های بهینه شده نشان داده می‌شود. همچنین گزینه‌ای برای افزودن برنامه‌های بیشتر در Navigation bar برای استفاده بیشتر از صفحه وجود دارد.

وزن بالای این تلفن

با نگاهی دقیق به سخت افزار، Huawei Mate X2 متوجه خواهیم شد که نسبت به انواع پیشین آن بسیار بهتر و دقیق تر است. بیشتر هم به دلیل مکانیسم بهبود یافته جدید لولا است. Huawei با استفاده از برخی فناوری های مهندسی توانسته تلفنی تاشو بسازد که هنگام تا شدن فاصله‌ای بین صفحات نمایش نگذارد. یک مشکل جانبی از این طراحی این که ضخامت دو طرف تلفن یکسان نیست، ضخامت قسمتی که دوربین بر روی آن نصب شده تقریباً دو برابر دیگری است که فقط حدود ۴.۴ میلی متر است. هوآوی می‌گوید این توزیع نامتقارن وزن باعث می‌شود با تلفن راحت‌تر کار کنید.

اولین تصاویر از گوشی تاشو جدید Huawei Mate X2

گوشی Huawei Mate X۲ اولین تلفن تاشویی است که از یک لنز تله فوتو دوربینی استفاده می‌کند که قادر به بزرگنمایی نوری ۱۰ برابر و بزرگنمایی دیجیتال ۱۰۰ برابر است. این اپتیک‌های پیشرفته در مقایسه با سنسور تلفن‌های هوشمند معمولی و ترکیبات لنز فضای بیشتری در محور Z اشغال می‌کنند.

دوربین‌های گوشی Huawei Mate X2

گوشی Mate X2 دارای پنج دوربین دیگر نیز هست: دو دوربین در نمایشگر بیرونی و چهار دوربین در عقب. سنسور اصلی یک واحد بزرگ ۵۰ مگاپیکسلی ۱ / ۱.۲۸ اینچی با OIS است و به دنبال آن یک لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی، یک دوربین عکاسی تله فوتو ۳ مگاپیکسلی و دوربین ۸ مگاپیکسلی ۱۰ مگاپیکسلی ذکر شده است.

اولین تصاویر از گوشی تاشو جدید Huawei Mate X2

اولین تصاویر از گوشی تاشو جدید Huawei Mate X2

در قسمت جلو یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد. از زمان عرضه گوشی‌های هوآوی تا امروز، دوربین تلفن‌های هوآوی با دوربین‌های مشابه از کیفیت بهتری برخوردار بوده اند که به خوبی نشانگر قدرت عکاسی Mate X2 هستند.

 

اولین تصاویر از گوشی تاشو جدید Huawei Mate X2

اولین تصاویر از گوشی تاشو جدید Huawei Mate X2

گوشی Huawei Mate X2 با تلفن Z Fold 2 که صفحه نمایشی با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز در هر دو صفحه خارجی و همچنین صفحه نمایش داخلی، که باید گرافیک روان و پیمایش مایع را ارائه دهد، در رقابت است. ساخت EMUI قابل اجرا بر روی صفحه تاشو بهینه شده تا منعطف نیز به نظر برسد.

رنگ‌های ارائه شده

این تلفن در چهار رنگ سیاه، سفید، آبی و صورتی موجود است. اما رنگ صورتی روشن آن توجهات بیشتری را به خود جلب کرده است. Mate X2 همچنین از تراشه 5nm Kirin 9000 نانومتری، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۵۵ وات، حسگر اثر انگشت خازنی نصب شده در کنار دستگاه و پشتیبانی از دو سیم کارت برخوردار است.

اولین تصاویر از گوشی تاشو جدید Huawei Mate X2

گفتنی است، گوشی Huawei Mate X2 یک تلفن تاشو است که ممکن است هرگز نتواند از چین خارج شود و با عدم پشتیبانی از فروشگاه Google Play، ارائه برنامه را کمی محدودتر می کند که ممکن است خریداران بین المللی را از دست بدهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار