در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۱۱)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۰۵)؛

دانلود Mi Music 5.2.23i – موزیک پلیر قدرتمند و پیشرفته شیائومی

برنامه Mi Music یکی از قدرتمندترین پخش کنده‌های موسیقی برای دستگاه‌های اندرویدی است که از تمامی فرمت‌های صوتی موسیقی پشتیبانی می‌کند.

این نرم افزار در کنار داشتن قابلیت‌های زیاد از ظاهری بسیار جذاب در عین حال ساده بهره می‌برد و می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای افرادی باشد که از پخش کننده پیش‌فرض گوشی خود ناراضی هستند.

کاربران این برنامه می‌توانند به راحتی با استفاده از قابلیت‌های موجود در بخش اعلان‌ها و قفل صفحه دستورات لازم را به این برنامه بدهند بدون آن که نیازی به باز کردن نرم افزار مورد نظر داشته باشند. با این نرم افزار قدرتمند می‌توانید هر فرمتی را در گوشی خود اجرا کنید.

دانلود Huawei Music

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Google Sheets 1.21.062.02 – برنامه گوگل برای فایل‌ های اکسل

برنامه اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهایی است که کاربران همواره بر روی رایانه‌های شخصی برای کسب‌وکارهای مختلف از آن استفاده می‌کنند. متاسفانه استفاده از این برنامه بر روی گوشی‌ها آن قدر آسان نیست و برنامه‌های زیادی با رابط کاربری مناسب برای استفاده از چنین فرمتی ساخته نشده است. از این رو شرکت گوگل سعی کرده با توسعه نرم‌افزار Google Sheets این مشکل را برطرف کند.

برنامه Google Sheets برنامه رسمی شرکت گوگل است که برای سیستم عامل‌های اندروید و آی‌او‌اس منتشر شده و به وسیله آن می‌توانید فایل‌هایی همانند فایل‌های اکسل را در گوشی خود ایجاد و آن‌ها را ویرایش کنید. با این نرم افزار می‌توانید فایلی را با گوشی خود بسازید و با کامپیوتر ادامه آن را ویرایش کنید و به آن فایل دسترسی داشته باشید.

دانلود Google Sheets
 

دانلود Yahoo! Mail 6.19.4 - برنامه رسمی سرویس یاهو میل

با استفاده از نرم‌افزاررسمیYahoo Mail می‌توانید در سریع‌ترین زمان به ایمیل‌های خود دسترسی پیدا کنید. با نرم افزار شرکت یاهو می‌توانید به صورت همزمان وارد چند حساب کاربری شوید.

با داشتن این برنامه بر روی گوشی هوشمند خود می‌توانید حساب‌های یاهوی خود را به نرم افزار متصل کرده و از امکانات این سرویس بهره‌ی کامل را ببرید.

این برنامه به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به راحت‌ترین روش ارتباطات خود از طریق ایمیل را برقرار کنند. به سادگی ایجاد حساب کنند.

دانلود Yahoo! Mail
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Peanut Iconpack 2.1.5 – آیکون پک زیبا اندروید

داشتن رابط کاربری جذاب یکی از مواردی است که افراد زیادی در سراسر جهان به آن توجه می‌کنند. از مواردی که در جذاب شدن رابط کاربری کمک می‌کند، آیکون‌های جذاب هستند که بتوانند از خستگی کاربر جلوگیری کنند.

برنامه Peanut Iconpack یکی از نرم افزارهایی است که در تغییر رابط کاربری دستگاه به کمک شما می‌آید. در این برنامه شما می‌توانید به راحتی به تعداد بسیاری از آیکون‌های خوش رنگ و لعاب دسترسی داشته باشید.

با دانلود این برنامه می‌توانید محیط دستگاه خود را تغییر داده و چیزی را خلق کنید که دوست دارید. از ویژگی‌های بارز این برنامه می‌توان به تعداد بالای آیکون‌های جذاب آن اشاره کرد.

دانلود CandyCons Unwrapped

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود Instagram 177.0.0.0.108 – برنامه رسمی اینستاگرام

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید.

نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

دانلود Instagram

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 


دانلود CCleaner Professional 5.4.1 – نرم‌افزار بهینه‌ ساز اندروید

نرم افزار SD Maid – System Cleaning Tool Pro یکی از نرم‌افزار‌های بسیار قدرتمند برای دستگاه‌های اندرویدی است که به بهینه سازی فضای ذخیره سازی گوشی‌ها و تبلت کمک می‌کند.

این برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی و سریع بتوانند برنامه‌های اضافی و مواردی که به صورت بیهوده در گوشی وجود دارند را حذف کنند. همچنین این نرم افزار امکان قفل کردن برخی از اطلاعات را به کاربران می‌دهد تا از حذف شدن ناخواسته آن‌ها جلوگیری شود.

کاربران این برنامه با استفاده از بخش Searcher می‌توانند به سادگی تمامی محتوای موجود در حافظه گوشی خود را بررسی کنند و سریعا به موارد مورد نیاز دسترسی پیدا کنند.

دانلود SD Maid Pro – System Cleaning Tool

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Firefox Nightly for Developers 210215.17.01 – مرورگر در حال توسعه فایرفاکس

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به مرورگر Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

این مرورگر تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در اینترنت داشته باشید.

دانلود Firefox Nightly

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود LED Blinker Notifications Pro 8.1.2-476 – اپلیکیشن اطلاع رسانی

گوشی‌های هوشمند برای اطلاع رسانی به شما از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. زنگ، ویبره  و نور چشمک‌زن از معروف‌ترین آن‌ها است. برنامه‌ای که امروز برای شما آورده‌ایم کمک بسیاری به چراغ ال‌ای‌دی دستگاه برای اطلاع رسانی می‌کند.
 
نرم افزار LED Blinker Notifications Pro که یکی از معروف‌ترین برنامه‌ها در این زمینه است شما را با داشتن امکانات خوب شگفت زده می‌کند. حتی اگر دستگاه شما دارای ال‌ای‌دی نیست، برای چشمک زدن از صفحه نمایش شما بهره می‌برد. به این شکل دیگر نیازی به داشتن چراغ ال‌ای‌دی نیست.
 
از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به دارا بودن بخشی با عنوان تنظیمات شخصی برای شخصی‌سازی قسمت چشمک، دارا بودن تابع Autostart برای راه اندازی خودکار برنامه پس از روشن شدن دستگاه و دارا بودن محیطی بسیار ساده به همراه توابع کاربردی و بدون نیاز به روت بودن دستگاه  اشاره کرد.
 
دانلود LED Blinker Notifications
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Smart scientific calculator 5.1.9.314 – ماشین حساب مهندسی پیشرفته

برنامه Smart scientific calculator یک ماشین حساب حرفه‌ای و قدرتمند است که به افراد کمک می‌کند معادلات را به سادگی حل کنند. این برنامه توسط شرکت nhipham برای اندروید توسعه یافته و به صورت رایگان در گوگل پلی قرار گرفته است.

تاکنون میلیون‌ها نفر برنامه مذکور را دریافت کرده‌اند، می‌توان این برنامه را برترین نرم افزار ماشین حساب دانست چرا که این نرم افزار می‌تواند محاسبات پیچیده را با دقت بالا صورت دهد.

شما می‌توانید با استفاده از این برنامه مسائل مختلف را به راحتی حل کنید و اصلا مهم نیست که معادله شما چقدر طولانی باشد، زیرا این نرم افزار می‌تواند آن را حل کند؛ تنها کافی است معادله را وارد دستگاه کنید تا در کسری از ثانیه جواب درست آن برای شما ارسال شود.

دانلود Smart scientific calculator
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود ENIX – Icon Pack 2.9 – آیکون پک انیکس اندروید

یکی از مواردی که افراد زیادی به آن توجه بسیار دارند، داشتن رابط کاربری جذاب برای تلفن همراه است. از مواردی که در جذاب شدن رابط کاربری کمک می‌کند، آیکون‌های جذاب است و هدف آن جلوگیری از خستگی کاربر در حین کار با تلفن همراه است.

نرم‌افزار ENIX – Icon Pack از جمله نرم‌افزارهایی است که در تغییر رابط کاربری دستگاه به کمک شما می‌آید و به راحتی می‌توانید تعداد زیادی از آیکون‌های خوش رنگ و لعاب را در دسترس داشته باشید. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید محیط تلفن همراه خود را تغییر دهید و آن چیزی که دوست دارید را خلق کنید.

از ویژگی‌های بارز این نرم‌افزار می‌توان به تعداد بالای آیکون‌های جذاب آن اشاره داشت، چراکه بیش از ۱۹۰۰ آیکون متنوع و گوناگون در دل این نرم افزار فوق العاده تعبیه شده و برای دسترسی به آن‌ها با هیچ‌گونه محدودیتی رو به رو نخواهید بود. بهتر است در نظر داشته باشید به‌جز آیکون‌های موجود در این اپلیکیشن، بیش از ۱۴ تصویر زمینه با کیفیت QHD نیز موجود است و هماهنگی خوبی با آیکون‌ها دارند.

قیمت اپلیکیشن ENIX – Icon Pack در گوگل‌پلی ۱.۴۹ دلار منتشر شده، اما در‌حال حاضر جدید‌ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ‌گونه محدودیتی برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.

دانلود

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار